• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[TK] Mbox 2 Mini (Incl. Protools Software)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Fraction...

Gecontrolleerde Chaos!
Dag mensen,

Hierbij bied ik mijn Digidesign Mbox 2 Mini aan. Deze audio-interface heb ik moeten aanschaffen voor school, omdat we een aantal opdrachten moesten maken in Protools. Dit jaar studeer ik af en zal ik de Mbox verder niet meer gebruiken.

Hij ziet er nog goed uit, en je ziet geen gebruikers sporen. Hij zit in de originele doos met alle Software en Serial-keys erbij. Je kan direct aan de slag!

Hier wat specificaties:

Professional sound quality (up to 24-bit/48 kHz)
- Two simultaneous analog inputs and outputs
- One XLR analog input for connecting a microphone
- Two ¼” line-/instrument-level (DI) analog inputs for connecting guitars, basses, keyboards, synthesizers, drum machines, and moreZero-latency monitoring
- Compact, rugged metal enclosure for maximum portability and durability