• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Cubase SX tekoop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Tom Thomas

Oude club klinkt nog steeds het best
SX, bij iedereen wel bekend.
> Een dijk van een programma. Ik doe het niet weg maar door omstandigheden heb ik er twee in m\'n bezit gekregen. En ééntje is genoeg!
>
> Het is de upgrade versie van VST/32. Wat is het verschil dan? Alleen de doos waar het in zit...
> De upgrade versie komt in een envelope i.p.v. een doos, voor de rest is het gewoon de volledige SX met dongle, serial number en met handleiding.
> Ik heb hem zelfs nog niet geregistreerd via het net zodat de nieuwe eigenaar dit met zijn eigen emailadres kan doen.
>
> Het is trouwens de PC versie, de laatste; 1.05.61
>
> Stuur me een email met je bod. Wel serieus graag anders geef ik geen antwoord terug.
>
> gr. Tom:D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back