wie helpt mij? mijn moeder heeft mijn alphajuno gemold!

RezonatoR

Ik hang wat rond..
Ik heb sinds 2 jaar een juno-1 synth en het is sinds de aankoop ervan altijd een van mijn vetste synth geweest die ik ooit heb gehad. Nu heeft mijn moeder vandaag tijdens de gordijnen ophangen mijn glazen koptelefoonhoofd van de kast gestoten en die is dus bovenop de juno gepleurd en is er een toets helemaal vermorzeld en nu zoek ik met spoed een toets voor deze arme synth, deze gekwele juno1 die nu zonder e4 door het leven moet (hopelijk tijdelijk):( :( :( wie weet waar ik zoiets vind. Ik zal de hele wereld er voor afbellen desnoos als ik maar iets vind. anders maar een nieuwe juno kopen. Wie helpt mij. Het apparaat ziet er zo niet meer uit.

Volgens mij gewoon ff Roland Benelux bellen, die kunnen dat wel regelen.
(Mymy, first post hier, een maalpijl, ik moet me nog ff voorstellen...)

Laatst gewijzigd:
Tering, moet er niet aan denken. Ook erg vervelend voor je moeder trouwens want zij zal ook niet erg :D met de situatie zijn.... Ik zak eens rondkijken voor je, maaar alvast suc6 gewenst!!!

gr. Mario

Je moeder had haar hoofd er even niet bij? :confused:

Maar nu maar hopen dat ze je bij Roland kunnen helpen. Of anders een gelukkie met onderdelen van iemand hier?
(die ik geen heb)

Gebeurd wel vaker dat er iemand met kapotte toetsen opgezadeld zit, zoek maar eens op het forum :D

In deze thread lees je hoe Bounce een nieuwe toets van Roland Benelux heeft verkregen.

En anders eens ff vragen aan Zoe, die heeft er wellicht nog eentje op voorraad, zie ook hier

een MKS-50 aanschaffen, heb je geen toetsen meer nodig.
(Ik weettut hij is flauw maar kon het niet laten)

gr. Tom>:|

EN ff de verzekering alles laten regelen (ookal kost 't misschien maar een paar euro..)!! Je betaalt tenslotte ZAT premie aan die aasgieren!! =>de 'gewone' WA-verzekering van uwen moeder bedoel ik dus!! ;)

..tenzij ze natuurlijk een BERG eigen risico heeft..

Origineel geplaatst door Triple Six
Daarom maak ik altijd mijn studiootje ZELF schoon (1 keer in de 3maand :) )
ZO vaak ??!! :confused:

Back