Ik kan een Akai sampler kopen voor 60euro, En u raad me dood leuk een mixer aan en een software sampler?
Ik waardeer de beleefdheid, maar je mag
je/jij zeggen (typen), hoor
Ik raadde 't aan, omdat je:
1] 60 euro kan besparen aan een sampler,
2] ons een BERG vragen kan besparen als je toch zo'n sampler koopt,
3] op de pc het 100% sneller en makkelijker gaat (en ja dat zeg ik als pc-n00b/pc-in-studio-negatieveling!). Aangezien je je nrs TOCH al in de pc maakt is 't makkelijk om de samples erbij te proppen.
... de Akai samplers zijn cult..

geweldige reden om bepaald gear te kopen...!!

Enige voordeel lijkt me het karakteristieke geluid (al heb ik dat nog nooit in 't echt gehoord), maar de werkwijze zou
mij waarschijnlijk tegenhouden.
Ik heb een Z8 gehad: geluid was geweldig, maar omdat ik de werkwijze niet echt prettig vond, bleef ie teveel ongebruikt en heb ik 'm weg gedaan uiteindelijk.
...
Een mixertje is toch niet handig. Althans, niet voor de situatie nu, Als ik meer synths heb wel.
Ik pak 1 synth, daar multitrack ik mee....Als ik er nog een synth bij gooi hoef ik alleen de kabel maar om te switchen van bijvoorbeeld mks-20 naar dx-7 en ik kan weer.

briljant weer.. maar goed..
Toen ik 2 bakkies had, kocht ik een simpel mixertje van +/- 100-120 GULDEN, en dat is ècht een verademing!
Affijn, Brad: je doet maar wat je niet laten kan. Succes. 'k Gaf alleen mijn mening/tip.