ph 3 van boss tov de ph 2 [ meerdere golfvormen / modulatie dingen op t pedaal ]

R-ond

Gepokt en gemazeld
overleden lid
kwilde eerst ph 2 kopen van bos en toenzagk ineens de ph3 [al oud news maargoed ] er zijn pedals die meerdere golf viormen enso loslaten op de modulatie van t pedaal '

welek pedalen kunne dat nog meer

de hyper phase van digitech ???
gelooft wel

me like phasering !!!

ph3 van boss heeftnaast de rise en fall vorm van lfo op de phaser dus ook meerdere vormen waardoor een gewone snaar door deze pedaal egt leuk klinkt

zijn der gebruikers van de phaser 3 van boss
en zohja react vertel

kwil een leuk pedaal met meer dan aleen mod ..
enja de mooger foogers zijn te duur voor me

suggesties

Als je weirde phasing-effects wil, kijk dan ook eens naar de Ibanez PM-7. Hij is in vergelijking met de ph2 van boss wat killer, en hij ruist ook wel wat meer. Maar 3 waveforms (slow-tri, square, fast-tri), 3 verschillende phasing modes. Traditionele phasing, rythmische pulsing sounds tot zo'n beetje ringmodulate.

Uit mijn hoofd heeft Ibanez wat audio samples online staan op hun site, maar ik kan t even niet checken vanwege een overijverig blacklistende proxybeheerder hier :(

Die boss PH pedalen zijn erg lekker. Heb ze beide gehad en verschil is wat mij betreft alleen de klank de 3 is wat cleaner. Leuk truucje met deze pedalen is ze laten werken op 6 volt ipv 9. Hierdoor krijg je een erg fijne grainy sound. FF experimenteren met de spanning totdat de spanning zo laag is dat ie het niet meer doet.
Ook een leuke phaser is de 1/2 19' boss RPH10. Lastig te vinden.

Die boss PH pedalen zijn erg lekker. Heb ze beide gehad en verschil is wat mij betreft alleen de klank de 3 is wat cleaner. Leuk truucje met deze pedalen is ze laten werken op 6 volt ipv 9. Hierdoor krijg je een erg fijne grainy sound. FF experimenteren met de spanning totdat de spanning zo laag is dat ie het niet meer doet.
Ook een leuke phaser is de 1/2 19' boss RPH10. Lastig te vinden.

thnx lenneart
dubbcreater ;;ook thnx
ik denk dat t de ph3 wordt heb gemaaild f60+ eu wel veel [ietsje dan ]
voor een pedaal kan ook meer

ik heb wat ideen van oudere acid plaatjes
moet gewoon wat ...weirde phasing by + wat ..early reflection reverb :doei:

yooo phase-tastish

Back