Future Music's Plug-in of the Decade is.......

OJS

..............
Als het dan geen nieuws is, dan is het zeker een leuk onderwerp voor een frisse discussie.

Hier is de top-5 van Future Music:

<tromgeroffel mode>

#1: Brainworx bx_digital V2
#2: PSP Vintage Warmer
#3: iZotope Ozone
#4 Sugarbyes Effectrix
#5: Waves Platinum

attachment.php

Nou mensen, schiet maar raak

Attachments

• bx_digital_v2.png
    bx_digital_v2.png
    473,4 KB · Bekeken: 106
Last edited by a moderator:
PSP vintage warmer is echt een top plugin. :)

Geeft je mix net even wat extra's. Gebruik veel de finalize mode ;-)

Mochten dsp kaart plugins (uad/powercore) ook meedingen ? Vintage warmer vind ik niks, evenals ozone.. maar de rest is goed. Effectrix vind ik erg vernieuwend. Mijn favo blijft mpressor (zie mijn post)

Vintage warmer vind ik niks

Everybody loves PSP Vintage warmer!

Behalve;

-Puristen die alleen voor analoog gaan en bij voorbaat geen enkele digitale saturatie/analog moddelling algo's toelaten in hun beperkte domein.

-puristen die alleen gaan voor een 100% digitale cleanheid.

Toch?

:W

tja, Ik wil ook wel is begrijpen
waarom die Vintage Warmer zo'n algemeen succes is????

't lijkt mss wel luider,
maar m'n VU-Meter lijkt niet meer te bewegen... ???

dus tja,
gewoon 't speaker volume dan toch harder zetten ???

...#5: Waves Platinum...

Kan iemand mij uitleggen hoe een bundel een "plugin of the decade" kan zijn... :? Daarbij zit in de Platinum bundle alleen maar gedateerde rotzooi..

Ben persoonlijk geen fan van Vintage warmer en Ozone.

Deze hoort sowieso in zo'n lijstje thuis. Geen "Vintage emulation" of andere onzin, maar een echte vernieuwing die de huidige techniek ons biedt...

Future Music =(=(=(

edit : Plugin in of the decade =(=(=(

Tja, lijstjes lijstjes.
Ik gebruik de PSP eigenlijk wel standaard in tracks en vind het qua sound ook echt wel een handige en makkelijke plugin. Dat Brainworx bovenaan staat zal wel komen door het vernieuwende karakter van Bx-digital. In mono en stereobeeld van de mix nog e.e.a. kunnen veranderen is voor sommigen(denk masteraars) nog van belang.

Verder ben ik al gewoon blij als al mijn plugins gewoon hun werk blijven doen :-)

Hey.. Laat ik nou net de BX Digital V1 hebben op mijn Creamware DSP kaarten. Het kostte mij heel wat centen, maar ben er erg blij mee. :)

Een top5 lijstje van de plugins of the decade slaat ook compleet nergens op eigelijk. :D Er zijn alleen al zoveel verschillende soorten VST's... Als je categorien gaat toepassen kan het misschien nog ergens op gaan lijken.

En deze top5 lijkt ook echt uit de lucht gegrepen. Er is nl. 1 plug in, zeeeer veel gebruikt, met een zeeeer herkenbaar geluid. Zo herkenbaar zelfs dat ook niet-muzikanten de sound meteen herkennen als die sound. Da's pas echt een plug in of the decade! En die komt niet eens in de top5 voor hier, terwijl het de enige juiste nummer 1 zou zijn. Hoe groot je hekel aan die sound misschien ook is.

bedoel je de access virus plugin?
Of zo'n waves limiter?

Wacht, ik weet het al: drumagog!
Ow nee: AUTOTUNE! :r

als er een Instant Tiesto plugin komt lijkt me dat wel tof :halleluja

Zijn er hier mensen die de Brainworx bx_digital V2 plug-in gebruiken of gebruikt hebben?
Wat zijn de bevindingen zoal?

Back