Korg Monotron - Analoog is weer 'in' bij Korg

Even off topic: is het zo'n 'nieuwe oude'?

Attachments

• DSC00930.jpg
    DSC00930.jpg
    198 KB · Bekeken: 91
  • DSC00931.jpg
    DSC00931.jpg
    210,6 KB · Bekeken: 87
Ook off-topic,,..

Lache! Een Vespa!

'k Heb nog een 150cc versie ooit gehad; echt geweldig!!

Zoiets:
!BT,sjLg!Wk~$(KGrHgoH-EQEjlLluvvMBKI(zS1Sc!~~_35.JPG

Ik heb net ook ff een monotron gehaald omdat ik al langere tijd zoek naar een (desktop) FX/herrie/noise synth.

De monotron is echt perfect hiervoor haha, zeker voor die prijs :D:D

Jezus wat een ding hey, instant herrie !! Dit ding heeft wel een delaytje of reverb nodig maar ik vind hem toch wel erg leuk voor gekke noise dingen hoorrr !!

Ik ga mijn Casio PT-50 keyboardje doorlussen aan de MonoTron en dan hopelijk leukere geluiden fabriceren dan de Casio PT-50 alleen kan.

Phochos

m.b.v. een Electro-harmonix V256 vocoder, heb ik zonder MIDI de monotron via een keyboard kunnen bespelen..ook polyfoon.

en andersom werkt het ook leuk....de monotron als modulator van een vocoder.

Ik heb er toch nog een vraag over. Als je een externe apparaat aan de ingang van de MonoTron koppelt, reageert het filter dan meteen op de binnenkomende geluiden of moet je daadwerkelijk een toets op de MonoTron aanslaan eer er geluid uit komt?

Phochos

heb mn monotron in een boss sl20 geprikt sl20 midi gesynct met de rest. snijd goed een mix, misschien wel bijna te als je de reso vol zet. lekker!

:okdan: Als het goed is komt de mijne vandaag binnen en wilde dit al gaan proberen. Voor de prijs van dat ding kan je het altijd gokken haha.
Ik ben ook erg benieuwd wattie doet als je er een externe synth doorheen jaagt, filmpjes zien (en horen) er erg leuk uit :D

Back