Gezocht: Yamaha I88x

Status
Please reply by conversation.

Oduberrp

Stamgast
Na een aantal jaar heb ik besloten mijn oude hobby weer eens op te pakken, hetgeen gepaard gaat met het vernieuwen van mijn studio apparatuur (met "oude" nieuwe spullen zo gezegd :D).

Ik ben in dit kader op zoek naar een Yamaha I88x interface.

dal_00.jpg

Wie o wie heeft voor mij een Yamaha I88x in de aanbieding? Ik ben op zoek naar een gebruikt exemplaar in zeer goede staat. Foto's en vraagprijzen zijn welkom op zowel PM als via de e-mail.

Met vriendelijke groet,

Robin

Er is nog steeds interesse in de Yamaha I88x. Dus voor de mensen die afwillen van hun I88x met inmiddels verlopen drivers en een geflopt Mlan concept..., is dit je kans :okdan:

Vraagprijzen en eventuele foto's zijn welkom via PM of E-mail. Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,

Robin

Ik blijf het proberen! Ik weet dat de I88x schaars is op de Nederlandse markt, echter ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er niemand is die een I88x werkloos thuis heeft staan, of binnenkort van plan is om zijn/haar I88x te upgraden.

Foto's en aanbiedingen blijven welkom op zowel PM als e-mail.

De aanhouder wint (hoop ik ;))... Er moet toch iemand zijn die klaar is met zijn/haar Yamaha I88x?

Schopje dan maar weer...

Al een paar dagen op marktplaats: advertentienummer 343161419

Nog steeds op zoek naar een I88x. Wie kan mij hieraan helpen?

@Rollie
Bedankt voor de tip. Tot op heden nog geen overeenkomst kunnen sluiten, dus andere aanbiedingen zijn welkom.

Mag een slotje op! Gevonden bij een sympathiek forumlid!

Status
Please reply by conversation.
Back