Talent in een Stompbox

Status
Please reply by conversation.

L3N

Ouwe rot
Ik ben al een aantal jaar op zoek naar talent,
Ik maak al een hele tijd muziek, maar het wil maar niet vlotten.
Nou zag ik laatst op het forum in oud topic dat er een stompbox was met Talent erin. En ik dacht dat heb ik nodig! Dus wie heeft er ééntje liggen?
En worden deze nog gemaakt?

Mijn dank is groot voor alvast!

is dat de fameuze parkito die je daar bedoelt? Of is die alleen in VST vorm?

waar gaat dit precies over? ik begrijp niet...

is dat de fameuze parkito die je daar bedoelt? Of is die alleen in VST vorm?

Mja das een hele goede vraag.
Aangezien ik ook muziek maak in een band lijkt me de fameuze parkito idiaal als stompbox anders moet ik nog een laptop het podium opsjouwen om de VST uitvoering te draaien, en die laptop is dan weer eens niet rood van kleur... dus dat vloekt enorm bij mijn Electro en mijn Wave :engel:

waar gaat dit precies over? ik begrijp niet...

Was paar jaar terug in
"De grote Fotosjop je eigen synth in elkaar"

Stond er een Boss talent pedaal tussen, dus ik dacht: "Dat is echt iets wat ik zoek" Vandaar mijn vraag.

Mijn excuses ik had wat duidelijker moeten zijn.

en ik vind het een beetje jammer dat je Parkito wil stompen, die arme vogel kan er toch ook niks aan doen dat het met je talent niet wil vlotten?

Als je zo'n Talent stompbox te pakken weet te krijgen, check dan even of het de eerste versie is, die klinkt véééél dikker dan de 2 versies daarna.

Er is trouwens ook een DIY versie die je kan proberen te maken, maar je raad het al, daar heb je wat talent voor nodig.. :W

dit bedoelde je ?

talentbooster.jpg

large.jpg

ik wil de het graag ook opnemen voor de parkito
dat die anno 2010 gewoon zomaar nog gestompt mogen worden, das toch niet te geleeuuuven

en ik vind het een beetje jammer dat je Parkito wil stompen, die arme vogel kan er toch ook niks aan doen dat het met je talent niet wil vlotten?

Nee je hebt eigenlijk wel gelijk, mijn excuses daarvoor.
Maar ik dacht dat de parkito een fabrikant was...ik wist niet dat het vogel zou zijn, mijn excuses:bekdicht:

Hilltree dit bedoelde je ?
Jaaaa dat is wat ik bedoel die schijnen samen werelds te klinken!
het risico alleen is dat het bier en vrouwengehalte in de pedalen het ego en tripgehalte van het andere pedaal kunnen beïnvloeden:stupid met als gevolg: Een goede sound maar met egotrippende en met bier overgoten shreddende vrouwen:?. Ik las ook op een ander forum dat het raadzaam is dat je beter één zo'n pedaal in je signalchain kunt hebben.

Maar al met al dat is wat ik zoek!:D

een pedaal nodig om je EGO te 'boosten' ?

als er iets gemakkelijk is, dan is het wel je EGO opblazen.....kijk maar om je heen hoe mensen dat met de meest lullige slappe houding, middelen, gedrag en handelingen voor elkaar hebben gekregen!

daar heb je echt geen pedaal of cursus voor nodig........

mvg,

Marsmusica (held, virtuoos en genie)

(p.s: als kind speelde ik al met ego. ik bouwde waanzinnig knappe en mooie dingen toen al)

Onlangs vond ik deze nog,
Dit lijkt me echt een mooi pedaal, nu nog de vraag wanneer deze op de markt komt. misschien de Summer Namm van dit jaar?:D

TalentBooster.gif

Status
Please reply by conversation.
Back