Talent in een Stompbox

Status
Please reply by conversation.
Nou niet alleen mijn ego te boosten, want een boostpedaal is sowieso al iets ego achtigs, zo van: hoor mij nou:D

een pedaal nodig om je EGO te 'boosten' ?

als er iets gemakkelijk is, dan is het wel je EGO opblazen.....kijk maar om je heen hoe mensen dat met de meest lullige slappe houding, middelen, gedrag en handelingen voor elkaar hebben gekregen!

daar heb je echt geen pedaal of cursus voor nodig........

mvg,

Marsmusica (held, virtuoos en genie)

(p.s: als kind speelde ik al met ego. ik bouwde waanzinnig knappe en mooie dingen toen al)

hoeft niet
je kan ook de muziek boosten, zo van, hoor die muziek nou
en jezelf achterwege laten

Hmmz... Ik keek net naar mijn Rocktron Banshee Talkbox en moest opeens ergens aan denken... Wat nou als Rocktron het volgende uit zou brengen? Wasmachinepompje erin en gaan.

Attachments

• Rocktron Banshee Anal Retentor.jpg
    Rocktron Banshee Anal Retentor.jpg
    59,3 KB · Bekeken: 71
Hmmz... Ik keek net naar mijn Rocktron Banshee Talkbox en moest opeens ergens aan denken... Wat nou als Rocktron het volgende uit zou brengen? Wasmachinepompje erin en gaan.

een nieuwe kijk op Physical modeling?8o)

Internal physical modeling, the power from within.

Ik zie de feedback advertentie al voor me:

Een al omstreden ontwerp voor de veeleisende muzikant die het achterwerk niet willen vermoeien door ermee op een kruk te zitten, maar simpelweg een Kick Ass performance willen weggeven, met na afloop er een zuiver, fit, en gezond gevoel aan over willen houden. Ook leuk in combinatie met een Voicebox!
Zelfs wij draaiden onze kont er niet voor weg!

Ik zie de feedback advertentie al voor me:

Een al omstreden ontwerp voor de veeleisende muzikant die het achterwerk niet willen vermoeien door ermee op een kruk te zitten, maar simpelweg een Kick Ass performance willen weggeven, met na afloop er een zuiver, fit, en gezond gevoel aan over willen houden. Ook leuk in combinatie met een Voicebox!
Zelfs wij draaiden onze kont er niet voor weg!

Haha... Nu inclusief drumkruk met gat. Voor de alleskunner.

Haha... Nu inclusief drumkruk met gat. Voor de alleskunner.

Whaha! :D ... hoe zou dat klinken gelinkt aan: een talkbox/voicebox, talentpedaal en een looper ...afgemixt op een Kaosspad van Korg :P
Ik vrees dat we met dit topic moeten verhuizen:D

Status
Please reply by conversation.
Back