Roland SH-09

Status
Please reply by conversation.
475 vind ik best duur nog, is dat de gangbare prijs voor deze bak?

Die is mij ook wat aan de dure kant. Tussen de 350-450 euro schijnt normaal te zijn...

SH 09 is een beetje beperkt, voor een paar honderd meer kun je idd beter de SH-2 kopen.
Meer mogenlijkheden, 2 VCO's ipv 1 etc.

SH-09 is echt een heerlijke bak voor als je maar 1 oscillator nodig hebt, komt altijd van pas. Ik heb zelf een SH-1 en die is wel zo'n beetje vergelijkbaar. Ondanks de beperkingen kan je er, naast natuurlijk bass- en leadsounds, nog best leuke dingen mee doen! Heerlijk filter ook :okdan:

Ik zou idd ook een SH2 kopen...ik zie de SH09 de laatste tijd voor 500+ verkocht worden...een 101 blijft ook een goed alternatief..

Zijn die niet nog zeldzamer dan een SH-09?

een SH-2 kom je idd heel weinig tegen. ik zou zeggen zoek een sh-2 i.p.v. een sh-9 (als je het geld er voor over hebt natuurlijk)
toevallig staan er 2 op ebay van dezelfde verkoper. kijk hier maar.
hij is wel wat prijzig maar ik heb 2 x iets van deze man gekocht en wat hij verkoopt is letterlijk in splinternieuwe staat.

Ik was aan het bieden op die sh09 op marktplaats, maar ik heb besloten toch netjes te wachten op een sh2. Ik ben een geduldig mens!
Dat is een veel vettere bak, die sh2

Dus misschien gaan we ooit wel tegen elkaar opbieden als er weer eens een sh2 te koop staat ;)

Ah ja, ik heb gewoon netjes een sh101 staan, die sh09 is wel net iets leuker qua sound, maar wachten op een sh2 is denk ik wel de moeite waard...
Helemaal als je ziet dat er voor die sh09 op marktplaats al 475 wordt gevraagd.

Status
Please reply by conversation.
Back