Zo makkelijk is wereldvrede

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Dus even naar het topic terug...
Manu, waarom heb je deze thread geopend?
Ben je het met met de geciteerde site eens of on-eens?
Wat is de discussie eigenlijk...?
Zou het niet verstandiger zijn om dit met Syntheklaas te bediscussiëren?

Natuurlijk is het vermakelijk te lezen dat de goede schrijver/schrijfster door geheime agenten wordt geschaduwd omdat er geheime zaken op het spel staan. Maar vinden wij dat belangrijk?

Waarom is de standaard toonhoogte voor de A naar 440 Hz gebracht?
En waarom zijn we van 110 Volt naar 220-230 Volt gegaan..?

Wout

nee he, niet nog meer van die niburu chemtrail onzin aub.....

Ik ken zon gast die altijd met een mondkapje op loopt omdat ie bang is voor chemtrails..... je zit aan de westkust van Ierland man, naast de Atlantic, weet je hoe hard die chetrails weer weg geblazen worden door die k*twind iedere dag? 8o)

En waarom zijn we van 110 Volt naar 220-230 Volt gegaan..?

Dat heeft dan wel een goeie reden Wout ;-) eentje waar kostenbesparingen mee gemoeid zijn.

Wel, het derde fragmentje deed mijn tenen krommen van pure ellende, telkens bij het 432-stukje. Voor mij klinkt dat gewoonweg VALS. Die 440 is iets dat ik al mijn hele leven ken en geeft mij gewoon evenveel "sereniteit en rust" als iemand die alleen maar de 432 kent.
Da's puur een gewoonte, net zoals (om even het tweede topic in deze draad aan te pikken) er mensen zijn die hun gat vegen met papier gepropt of papier gevouwen.

Fotopapier man, snap jij dat dan niet? Glossy fotopapier 180 grams (bestaat dat wel?). :D
Van een bekend merk, beginnend met een H en eindigend met een P, 2 letters.:halleluja

Aha,.. moet dan wel 432 grams zijn,.. anders komt er een scheur in t tijd-ruimte
continuum iedere keer dat je veegt,.. en voor je t weet zit je dan met je blote gat aan de andere kant van de wereld in een tijd waar het papier nog niet was uitgevonden. :geslaagd:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back