Basil Kirchin - World within worlds

Document1

Koning, Keizer, Admiraal
Deze plaat tijdens het diggen dit weekend opgepikt en maar gekocht omdat er zon vage beschrijving achter op de sleeve stond, thuis aangekomen blijkt het uitelkaar gerekte tapemuziek te zijn en aangezien ik daar totaal niet in thuis ben heb ik een vraagje over deze plaat... best wel een domme eigenlijk.... speel ik het af op 33 of 45? :D Ik vind het geweldig klinken op allebei maar zou toch graag willen weten welke het nou is. Staat niks aangegeven op de plaat zelf en voor iedereen die eens een trip wil maken in vage jaren 70 tapemuziek zou ik dit album aanraden, wat een gefreakte shizzle yo!

worlds+within+worlds.JPG

Op het internet errug weinig over te vinden.

Iemand? :)

ik heb beide worlds within worlds platen en ze dienen afgespeeld te worden op 33 rpm. de plaat is op zich moeilijk verkrijgbaar en niet uitgebracht op cd. de eerste worlds within worlds plaat is bijna niet aan te komen. kant 1 klinkt daar net zo als de tweede plaat, maar kant 2 is meer vrije improvisatie jazz. zie ook platen van evan parker en derek bailey.

He bedankt man :okdan: Hoe meer ik er naar luister hoe meer ik er in getrokken word, vooral de eerste paar minuten van kant a zijn magisch in mijn bescheiden opinie. :)

Back