jullie ook hier!

aquinox

Nieuwkomer
Hoi allemaal,

Ik ben 17 jaartjes oud en mijn passie is muziek, ik ben erg geinteresseerd in alles electronisch, maar met name Trance kan mij helemaal vervoeren:okdan:
Verder ben ik beginnend DJ (mn gebruikersnaam is ook mijn artiestennaam:))en probeer af en toe met mijn midi keyboard en ableton mijn muzikale ideën te realiseren, maar dat lukt nog niet zo goed haha.

Ik ben op dit forum gekomen na informatie te hebben gezocht over VST plugins e.d. , maar zag een hoop andere interessante topics dus heb ik mij geregistreerd :)

oeh Flying Panther is T dan zo gehaat/gevreesd hier ;)

Ik laat me daar niet over uit ;) Feit is dat iedereen over het begrip T wel een (ongezouten) mening heeft. Soms botsen die meningen wel eens, maar laat je daar vooral niet door weerhouden natuurlijk!

voor de T van Terror zit je bij mij goed
en de W van welkom is ook op zn plaats.

Ik laat me daar niet over uit ;) Feit is dat iedereen over het begrip T wel een (ongezouten) mening heeft. Soms botsen die meningen wel eens, maar laat je daar vooral niet door weerhouden natuurlijk!
Ik snap m, en idd trance en ik zijn onafscheidelijk dus de mening van anderen gaat daar niks aan veranderen :)

voor de T van Terror zit je bij mij goed
en de W van welkom is ook op zn plaats.
Hier is de D van Dank u ;) Van Terror heb ik dan weer geen kaas gegeten, wat is bijvoorbeeld je favoriete Track?

Back