Hapfac is hier

Hapfac

Ingeburgerd
Hoi, ik ben nieuw hier! ;)

Mijn naam is Martijn, en mijn artiestennaam is Hapfac.
Ik heb geen hardware synths, maar maak bijna al mijn sounds zelf dmv Sine, Block, Triangle, Saw en Noise. Super leuk om te doen.
Mijn favo DAW is Renoise. Lekker ouderwests wellicht, maar past mij goed en kan alles aan wat ik wil.

Dance/Techno/House/Trance... alles vind ik leuk om te luisteren en om te maken. Weet eigenlijk nooit zo goed hoe ik m'n eigen stijl moet omschrijven. Elke track is weer wat eigens, ook al hoor ik wel vaak dat ik een eigen sound heb. Maakt me ook niet heel veel uit. Zo lang ik maar plezier heb!!

Mijn SoundCloud page: Hapfac
En mijn Spotify artist page:

Spotify link wordt blijkbaar automatisch een player... cool

Welkom!

Klinkt lekker.. oldskool vibe :)
Leuk dat je veel met Renoise werkt!! Ik heb dit jaar een korte periode huisarrest moeten inplannen, en toen Renoise maar eens helemaal binnenste buiten gekeerd.. :D Heb me er erg mee vermaakt.. 8)

Er is op SF zelfs een speciaal tips en tricks draadje :geslaagd: Renoise, de Nr1 tracker, tips en tricks

Ik ben niet zo meer bezig met dingen afmaken en online zetten. Ik vind proberen vaak veel leuker dan produceren (geloof ik). Zet wel afentoe wat videootjes online, met gear ook, maar het laatste jaar was het voornamelijk video's met de kat die hier rondloopt en soms ook de kat op deze gear... :D

Dit vond ik een van de leukste experimentjes met Renoise.. ik moet het eigenlijk ook hoognodig weer eens aanzetten, al is het alleen maar om de shortcuts weer een beetje op te halen.
Het draadje over Renoise is nu ook best stil, maar heb daar best goeie tips gekregen toen ik me erin gestort had. :) Hoe lang ben je al met Renoise bezig?

Back