spectrasonics tweedehands beleid VRAAGJE!! (belangrijk bij eventuele aanschaf)

nu weer een mailtje teruggekregen - wat een vreemde snuiters lopen er toch rond op marktplaats.; we zien wel hoe dit loopt :) :)

Trillian is vooral voor bas en wel met zo'n absurd detail. Die geluiden zitten niet in Omnisphere.

Snij je verder niet in de vingers met vaag gedoe. Als het niet lekker zit, dan vooral lekker laten schieten. Tis niet iets fysieks wat je in je handen houdt, zo'n licentie nummer.

Het is je eigen keus, maar ik zou me niet wagen aan 2e hands software waar licenties op zitten.
Is toch een gevoelig punt binnen de software markt.
Zeker in deze tijd met piraterij.
Ik heb zelf Komplete 5 verkocht en aangegeven bij NI, maar kan nog steeds updaten en ik vraag me af of de koper een nieuw account heeft met het pakket geregistreerd.
Geen klachten gehad, neem aan van wel.

Je trucje met emails werkt niet, omdat hij niet over te zetten is naar een andere account/emailadres.

Dat hoeft ook niet je geeft gewoon het hele email adres mee met de verkoop en de koper kan daarna eventueel altijd nog het password van het email adres veranderen zodat de verkoper al zou hij kwaad willen er ook niet meer bij kan.

"Je trucje met emails werkt niet, omdat hij niet over te zetten is naar een andere account/emailadres".

ik vind wel dat je een beetje raar antwoord,( gestrest) maar ik ga daar niet verder op in. wat ik wilde zeggen is dat je dan helemaal je email adres hoeft te veranderen, je geeft gewoon het email adres er bij inclusief wachtwoord. die had je nou juist daarvoor aan gemaakt. maar ik zal het wel verkeerd begrijpen. succes.

Mwoah, ik registreer m'n gear ook lang niet altijd.. dat wil echt niet zeggen dat ik het niet gebruik..

:dubbel: okeeee dan, software gaat t over... was in de war met spectralis,,.. :o: :stupid

Back