Ilok Mac gekraakt!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Alcje

Ouwe rot
Helaas maar het is waar! Eerst was de Ilok van de PC aan de beurt, en nu de mac.

Wel een beetje zonde dat als je net een waves pakket hebt gekocht zoals een maat van me. Dan zie je ook je waarde van xxxx dalen tot 0 ..

Bron:

http://www.gearslutz.com/board/moan-zone/480247-ilok-mac-cracked.html

Vind trouwens de berichten daar wel een beetje kort door de bocht.

"Ja ik gebruik de gekraakte want dan heb ik niet die ilok shit"

Dat zijn volgens mij de mensen die uberhaupt nog nooit wat gekocht hebben.

Als je iets koopt ben je juist blij dat je iets van beveiliging/dongle hebt :-)

Maargoed dat maakt nu ook niet veel meer uit.

Ben benieuwd wat ze hierop gaan verzinnen.

Nog los van wat ik zelf vind van dat het gekraakt is (daar heb ik maar even lekker laf geen mening over), vind ik deze ook wel kort door de bocht:

"Wel een beetje zonde dat als je net een waves pakket hebt gekocht zoals een maat van me. Dan zie je ook je waarde van xxxx dalen tot 0 .."

Alsof er niet nog genoeg mensen zijn die zo'n pakket heus gewoon willen kopen, al was het maar omdat ze bv. hun geld verdienen in de muziek en er dus beter aan doen zoveel mogelijk legaal te zijn op softwaregebied.

nou ik was iets minder blij toen ik te horen kreeg dat ik voor mijn ARturia synth een ilok moet kopen om de laatste versie te kunnen draaien.

Dan maar een oudere versie :-)

Ach ilok kost tegenwoordig iets van 25 euro ofzo :-)

Soms denk je shit, maar je hebt ook voordelen. Je kunt veeeeeeeel plugins makkelijk demoén :)

Maargoed. zoals het er nu uit ziet kan je straks gewoon de illegale versie demoén..

PFff ;-)

Bericht door een moderator:
Zoals jullie allemaal weten wordt gekraakte software hier niet gewaardeerd en het is zeker geen voorpaginanieuws. Dus verplaatst en gesloten.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back