Een standaard of een gitaarrek is geen optie, neem ik aan? Soms kan je met alles een beetje anders indelen/verschuiven
NET een hoekje vrij krijgen voor wat gitaren..
Tsja ,.. weet je wat t is,.. er loopt bij mij een kleine boskobolt van 19 maanden rond,.. Die denkt dat gitaren hamers zijn,.. of spijkers,.. ligt net aan z'n bui!
Het huis is nog niet af dus ik kan nog niet iedereen verbannen uit mn studio
omdat dat ook gedeeltelijk woon/speelruimte is voor de kids overdag.
Dus de gitaren moeten uit de buurt van die kleine dude!
Ik zou tuinslang gebruiken, heb je nog ruime keus uit hippe kleuren ook.
Shiiiittt,. dat ziet er profi uit dude,.. snap r alleen geen ruk van,..gheheheh,.. lol,.. maar evenzogoed,.. vette tekeningen man!!
Kun je een perspectiefje tekenen met gitaar er in? Want mn verwachtingen zijn nu wel hoog gespannen.
http://www.farleysessentials.com/pilot.asp?pg=Guitar-Hanger
Deze na maken van ijzer of deze kopen maar is weer erg kostbaar
Aha,..mijn fout,.. moest natuurlijk ff vermelden dat t gaat om twee acoustische gitaren en een acoustische bas!
Alle electrics zitten gewoon in flightcases!
Wel een vet dinky trouwens,.. maar zou toch niet aandurven om met mn harses onder mn gibson te gaan slapen,.. t zal maar los komen snachts. Damn!!
Ben trouwens al wat beugels aan t buigen geweest,.. maar nog niks waarvan ik zeg,. dit is m,..
Eigenlijk moet t er ook als de gitaar er niet in zit een beetje cool uitzien,. dus dat "bak" idee is ook niet zo gek,. daar kun jeiets moois van maken misschien!
Mn dochter heeft trouwens zojuist weer een gitaar aangereden met een bureaustoel,.. dat geluid,.. kloingggggggg!!! Dat gaat echt door merg en been,.
Ik voel de druk, de stress en de dringende noodzaak voor een oplossing met de dag toenemen!!!
Misschien kan iemand een beugel uitvinden om je kids mee aan een schuine wand te bevestigen?