Zwevende gitaren?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik zou tuinslang gebruiken, heb je nog ruime keus uit hippe kleuren ook.

attachment.php

Attachments

• zwevendegitaren.jpg
    zwevendegitaren.jpg
    32 KB · Bekeken: 109
haha, behalve dan dat de hollewand-plug nooit achter het klosje kan komen te zitten, dus die moet eigenlijk iets verspringen, maar wie dit gaat maken moet het zelf maar even uitmeten allemaal, het idee gaat wel werken, als je het uiteindelijke totale gewicht maar over genoeg hollewand-pluggen verdeelt, en waar een rachel zit, een goeie schroef zetten.

In ieder geval is de werkwijze als volgt, boel uitmeten, dan klossen op de lat schroeven, en de lat met hollewand-pluggen aan het plafond vast zetten. 8)

Laatst gewijzigd:
Kijk alleen nog uit welke lak er op die gitaren zit en welke kunststof je gaat gebruiken waar de gitaren tegen aan rusten.

Nitrocellulose lak kan niet overal even goed tegen (voor het geval je een dozijn Gibson's op wil gaan hangen8))

Een standaard of een gitaarrek is geen optie, neem ik aan? Soms kan je met alles een beetje anders indelen/verschuiven NET een hoekje vrij krijgen voor wat gitaren..

Met klitteband kun je veel voor elkaar krijgen.
Niet dat je de klitteband op je gitaar moet plakken maar denk aan riemen die je vast aan je dak plakt / schroeft.
Een riem de ruwe kant... Een riem de zachte kant. Zo op 2 plaatsen om je gitaar heen.
Er bestaat klitteband van 6 CM breed.
Tis maar n idtje

:eureka:

Een belachelijk idee en het werkt alleen bij stratocaster-achtige modellen, maar je zou kunnen overwegen om ze op de kop te hangen. Dat lijkt me een stuk stabieler dan rechtop. Zoiets.

Attachments

• schuine_blah.jpg
    schuine_blah.jpg
    36,3 KB · Bekeken: 109
Een standaard of een gitaarrek is geen optie, neem ik aan? Soms kan je met alles een beetje anders indelen/verschuiven
NET een hoekje vrij krijgen voor wat gitaren..

Tsja ,.. weet je wat t is,.. er loopt bij mij een kleine boskobolt van 19 maanden rond,.. Die denkt dat gitaren hamers zijn,.. of spijkers,.. ligt net aan z'n bui!
Het huis is nog niet af dus ik kan nog niet iedereen verbannen uit mn studio
omdat dat ook gedeeltelijk woon/speelruimte is voor de kids overdag.
Dus de gitaren moeten uit de buurt van die kleine dude!

Ik zou tuinslang gebruiken, heb je nog ruime keus uit hippe kleuren ook.

attachment.php
Shiiiittt,. dat ziet er profi uit dude,.. snap r alleen geen ruk van,..gheheheh,.. lol,.. maar evenzogoed,.. vette tekeningen man!!
Kun je een perspectiefje tekenen met gitaar er in? Want mn verwachtingen zijn nu wel hoog gespannen. :okdan:

http://www.farleysessentials.com/pilot.asp?pg=Guitar-Hanger

Deze na maken van ijzer of deze kopen maar is weer erg kostbaar :)

Aha,..mijn fout,.. moest natuurlijk ff vermelden dat t gaat om twee acoustische gitaren en een acoustische bas!
Alle electrics zitten gewoon in flightcases!

Wel een vet dinky trouwens,.. maar zou toch niet aandurven om met mn harses onder mn gibson te gaan slapen,.. t zal maar los komen snachts. Damn!!

Ben trouwens al wat beugels aan t buigen geweest,.. maar nog niks waarvan ik zeg,. dit is m,..
Eigenlijk moet t er ook als de gitaar er niet in zit een beetje cool uitzien,. dus dat "bak" idee is ook niet zo gek,. daar kun jeiets moois van maken misschien!

Mn dochter heeft trouwens zojuist weer een gitaar aangereden met een bureaustoel,.. dat geluid,.. kloingggggggg!!! Dat gaat echt door merg en been,.
Ik voel de druk, de stress en de dringende noodzaak voor een oplossing met de dag toenemen!!!

Misschien kan iemand een beugel uitvinden om je kids mee aan een schuine wand te bevestigen? :duivels:

Waarom doet iedereen zo moeilijk. Met 3 gebogen haken met rubber bekleed ben je der toch al? Die haken die hierboven zijn afgebeeld (jpg) zijn prima, zit al rubber omheen. Alleen nog ff krombuigen in de bankschroef. `voor de hals zou ik zelf een enkele haak nemen. Je hoeft niks vast te maken aan de gitaar zelf op het moment dat je hem opbergt. Je click't hem alsware gewoon erin. Doordat de body het zwaarst is blijft die door de zwaartekracht echt wel liggen. Denk zelfs dat je het zo aan het plafond zou kunnen bevestigen. Anyway, het ziet er ook nog eens 10x beter uit dan een tuinslang, laten we eerlijk wezen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back