• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Elka Solist 505 Monosynthje

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Timar

Vintage lid? Oude lul!
Geinig synthje, in goede staat. Ik heb er ook nog de originele koffer bij, ook al hangt die wat uit elkaar.

Dit exemplaar heeft een knopklavier, is even wennen, maar daarna is het prima te doen... zelfs wel fijn, groter bereik qua vingers en dus ook toetsen.

Er schijnt een Moog filter in te zitten(Moog transistor ladder filter). Is op zich ook wel te horen, filter is erg fijn. Er staan wel wat voorbeeldjes op het net,
bij deze 1: http://www.till-kopper.de/elka_solist505/elka_solist_505.mp3

http://www.till-kopper.de/elka_solist505.html

Ik heb hem altijd om willen laten bouwen, filtertje in en cv gate, maar het komt er niet van. Daarom mag hij nu dus weg.

Ik zie dat er zonder scrupules 300 euro wordt gevraagd voor dit ding.
Dit hoef ik er niet voor. Foto's op aanvraag.

Richtprijs: 175 euro.
Of ruilen tegen een leuke effectenbakkie, drumbakkie of wat dan ook...
N.B. ik vermeld een richtprijs, een bod is welkom, een bod met ruil ook..

Maak er maar wat leuks van!

Cheers,
Timar

p.s. opsturen is geen probleem, de koffer zit er bij. Maar dat gaat wel iets van 13 euro kosten, het is een zware bak namelijk.

Ach, weet je wat, hij staat me echt wel wat in de weg, studiootje barst bijna uit z'n voegen....

150 euro, inclusief verzenden.

Fijne paasdaagjes! Haphap

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back