[track] a ray of light in a disordered sanity

isnieZot

HAKKEUH!!!!!
wat een titel zeg..... 8)
tis een vrij minimale track waarbij ik noise
als een belangrijk deel in de track gebruikt heb.
ik kon er een mega coole voice sample in steken wat
er ook wel bij zou passen maar dan zou het gevoel
achter de track verloren gaan, hij zou niet echt
oprecht klinken. en hierbij speelt het gevoel een belangrijke
(belangrijkste) rol. ik hoop alleen dat hij even goed klinkt
bij jullie als bij mij, dus goeie speakers zijn een must.

klik hier voor geluid

greets isnieZot

Ehm.... Ik word hier heel nerveus van!
Kan er niet warm of koud van worden.. Helaas..

Arv

't nis wel origineel.. maar toch vind ik 't te minimaal klinken. op een of andere manier. ik hoor dus een harmionie laag, FX laag, en een ruis laag, die ruis laag vind 'k wel origineel, maar voor de rest is er niet echt een ontwikkeling...ik denk dat je iets meer moet laten rusten zo'n track en er dan verder aan werken.imo,.

het heeft wel wat, maar ik zou het niet als nummer willen beschouwen (niet schieten nu asjeblief ;) ) Als ik er iets mee zou moeten doen, zou ik het in tijd halveren, iets doen om de spanning wat meer op te bouwen (bijv filter erover heen) en het gebruiken als intro of intermezzo naar een nummer toe. Maar ja, da's mijn mening :geslaagd: en daar zit niet altijd iedereen op te wachten hehe

Ach

Ach

Ik vind het buitengewoon aardig gedaan, alleen zit ik te wachten wanneer die stuiterende breakcore waanzin gaat losbarsten. :) TAKTAKTAKTAK!! TRRRRRRRRR!BOK!BOK!BOK!DRRRRRRRR!!! :W

Dit vind ik echt super !

Geweldige sfeer die je hier teweegbrengt. Dit kan ik zeer zeker waarderen.

(zelfs met oordopjes) ;)

Meer van dit.

edit: die laatste seconde: dat kan niet, he?

bedankt voor de replys.
ja er kan veel verandert worden aan de track maar ik wil hem eigelijk heel
minimaal houden om een bepaalde sfeer op te roepen. maarja ik mis nog
heel wat ervaring in zulke dingen.
ik heb een paar hele kleine veranderingen aangebracht, enkele subtiele
geluidjes bij gezet. alleen komt het geruis nog ietsje te agressief over.
kga het een beetje in toom proberen te houden.

greets isnieZot

Tis gelijk schuurpapier aan mun ohre, d8 eerst da mun spiekers ter ziele ware gegaan, maar ut was opzetteluk he? Laat ik ut zo zegge, tis nie favoriet, ik word er een beetje mu-ziek van.

Ik vindem mooi! Trouwens, kun je niet weer eens wat meer rustige electronica posten. Ik herinner me van een tijdje terug dat je daar ook niet onverdienstelijk in bent.

oh ja. ik had gepost dat het wat wilder zou mogen, nog wat meer extreem. maar al die meningen, ook van mezelf, ik werd er ff gek van. dus had ik 'm removed.:)

Back