Met welke bekende of minder bekende artiest zou jij nog wel eens willen samenwerken?

JohnDoe21

Gedeactiveerd account
Met welke bekende of minder bekende artiest zou jij nog wel eens willen samenwerken?

Dus met welke artiest lijkt het jou interessant om eens een samenwerkingsverband aan te gaan of een co-productie te maken..
Je hoeft diegene niet te bewonderen of fan van hem/haar te zijn maar misschien kan je veel van hem/haar leren qua techniek of lijkt het je gewoon een toffe peer/peerin.
Ze moeten nog wel leven dat is een voorwaarde...en je mag er maximaal 5 noemen.

Mijn lijstje:

- The Prodigy
- Junkie XL
- Robert Armani
- Dave Clarke
- Sven Väth

Ik ga er vanuit dat deze artiesten mij het volgende kunnen bijbrengen in het maken van nummers :
- Killing joke & Korn ( de waanzin)
- Muse & placebo ( de hoop)
- front242 & Nitzer-ebb ( de agressie)
- Klaus Schulze (de eenvoud)
- madonna (het commerciële)

Front 242
Jean Michel Jarre
Kraftwerk
Nic Endo (lekker ding haha)

- Venetian Snares
- Queens of the Stone Age (Josh Homme, al is het volgens mij wel een klootzak..)
- The Prodigy
- Boards of Canada
- Gorillaz

Jean Michel Jarre...
Queen(Althans, ik zou best die Hi-Hat techniek van Roger Taylor willen leren)

- David Sylvian
- Boards of Canada
- Richard D James

In een vorige vergelijkbare thread was mijn keuze Bochum Welt (Gianluigi di Costanza). Hier heb ik inmiddels een remix voor gemaakt.. :D

Hier bestond toch al een thread over?

Rudy van Gelder

Niet echt een artiest maar toch.

Subgroover, want die gast maakt erg goed geproduceerde tracks...dat wil ik ook :D

- David Sylvian
- Boards of Canada
- Richard D James

In een vorige vergelijkbare thread was mijn keuze Bochum Welt (Gianluigi di Costanza). Hier heb ik inmiddels een remix voor gemaakt.. :D

Welke thread was dat dan?

Carl Craig
Imogen Heap
Funckarma

Zoveel eigenlijk, maar deze kwamen even als eerste in me op.

Woody McBride kan ik eventueel wel regelen...heb regelmatig contact met hem...:)

:okdan: VET!!! :okdan:
mocht ik er ooit aan toe zijn dan geef ik wel en gil.... :D

Ooit lang geleden hebben Jena, George O en ik plus nog wat anderen een week doorgebracht in het huis van Hans H., gast van See Saw records, in Berg & Terblijt. Dave Clark was daar ook ..... :r dat was toen al een walgelijk arrogant mannetje :bekdicht:

Back