Yamaha SK 50D te koop gevraagd

Status
Please reply by conversation.

HansSchoen

Nieuwkomer
Wie, oh wie kan mij helpen aan de Yamaha SK 50D.
Ik kijk overal, maar ben steeds net te laat.

Huigens muziek in Hengelo heeft er al tijden één staan, prijs is mij niet bekend.
Telnr: 0742916058 vragen naar René.
Succes, Erwin.

Goeie tip van jou, zeg! Hij had hem nog en we komen er wel uit.
Volgende week donderdag ga ik hem halen. Bedankt!
Heb je ook nog ergens een adresje voor de Roland RD1000 piano-met-Roland-standaard?
Zou mooi zijn!

Nogmaals bedankt!

Niets te danken, het forum is er toch voor om elkaar van dienst te zijn :eureka: en niet om elkaar ''af te slachten'' met woorden, zoals wel eens gebeurt =(
Als jij mij nu ook zou kunnen helpen aan een Ensoniq SQ-80 zou dat voor mij ook geweldig zijn, geld is geen probleem, uiterlijke staat wel?

Heb even voor je her en der gezocht naar een RD-1000, maar niets kunnen vinden.
Denk ook niet dat dat snel zal lukken, niet veel verkocht in den lande.
Succes met het vinden van één.

Ik heb er ook een gehad een aantal jaren geleden ik ben benieuwd wat deze moet kosten Hans!

Als ik hem gevonden heb, laat ik het weten.
Die piano is door velen afgeschilderd als g-e-w-e-l-d-i-g. Dat geloof ik graag.
Maar het oog wil ook wat. Dus die Roland Stand, tja... die hoort er wel bij in een
showband(je).

Hij klinkt echt geweldig ook het orgel maar het is wel een enorm bakbeest over zwaar nog maar niet te spreken ;)

Vandaag helemaal naar Hengelo gereden. Moest er toch zijn. Maar de SK 50D kon mij
op een of andere manier niet bekoren. Waren het de slechte voetbassen? Of was het iets anders. Weet het niet. Maar heb het niet gedaan. Snif.

Heb ik ook vaak gehad, dat ik dacht (omdat anderen het de hemel in prezen) dat het een geweldig apparaat zou zijn, maar éénmaal onder mijn handen, toch zwaar tegen viel :(
Ja, je kunt je geld maar één keer uitgeven, dus bij twijfels is het idd het beste dat je hem dan laat staan :eureka:
Ik snap ook niet wat je in een dergelijk apparaat ziet, het is geen echte synth, meer een orgel.
Wat ik niet netjes van je vind, is dat je niet tegen de verkoper hebt gezegd dat je het niets vond en nog even ergens anders naar toe moest en daarna de SK50D op zou halen :?
Ze hebben hem netjes voor je verpakt en wachten nog steeds op je :smeris:
Zou toch even een belletje plegen en ze vertellen hoe het er voor staat, is wel zo netjes :okdan:

Wat ik niet netjes van je vind, is dat je niet tegen de verkoper hebt gezegd dat je het niets vond en nog even ergens anders naar toe moest en daarna de SK50D op zou halen :?
Ze hebben hem netjes voor je verpakt en wachten nog steeds op je :smeris:
Zou toch even een belletje plegen en ze vertellen hoe het er voor staat, is wel zo netjes :okdan:

Heeft ie bij mij ook gedaan, hij zou mijn RD1000 kopen en de afspraak was gemaakt, hij zou het geld alvast overmaken. Nooit meer iets gehoord ook niet na herhaaldelijk emailen.

De SK50D is een orgel met een polyfone synthesizer (strings) en een monofone synth de best vet klinkt deze is ook aan te sturen via CV/Gate.
Hij heeft ook wat effecten aan boord zoals tremolo en vibrato

Ik vond hem erg lekker klinken en heb hem best lang gehad de mijne kwam destijds af van Midimartin ook hier vertegenwoordigd op het forum.

Het is wel een synth/orgel voor iemand die echt kan spelen zover gaat mijn talent helaas niet ik kan wel een beetje spelen maar ben toch afhankelijk van midi en hij is werkelijk groot en heeft dus een ruime studio nodig ook dat was een probleem omdat ik ook veel andere dingen kocht in die tijd anders had ik hem waarschijnlijk niet verkocht. Ik denk dat de SK50D liefde op het eerste gezicht is of niet dat komt met name door het orgel omdat iedereen wel een verschillende smaak heeft als het op orgels aankomt.

Je hebt van de synths als je daar op speelt dan blijf je erop spelen bijvoorbeeld de Minimoog heeft dat talent bij mij was dat de SK50D.

Wat HansSchoen betreft:ONZE LIEVE HEER HEEFT VREEMDE KOSTGANGERS ;)
Is nu wel duidelijk wat je te wachten staat als je met zulke mensen zaken wilt gaan doen =( kun je wachten tot dat je een ons weegt.

de sk50d is echt gaaf. uiteraard geen obie of mini, maarrr klinkt errug modderig vet, die vco solo synth. ook de polyfone synth is gaaf. orgel is leuk, maar is een fm (!) based orgel....ik zal eens kijken of ik een filmke kan maoken en op youtube plakken..

Was dit bakbeest niet een van de eerste synthesizers die met FM technologie voorzien werd?

Status
Please reply by conversation.
Back