DIY kitje laten bouwen (Sammich SID)

Maleh

QxZ=8
Beste mede-forumers,

Onlangs heb ik de Sammich SID DIY kit(zie toepasselijke thread)vanuit Australië ontvangen.

Nu zoek ik een bedrijf/handig iemand die deze voor mij zou kunnen bouwen?
Agz mijn soldeer skills TE miniem zijn voor dit project en ik hier geen fouten bij wil maken..

Natuurlijk tegen betaling, of diensten, etc.

Alle hulp is welkom! :halleluja

Groeten,

Maleh

ps voor diegene die het niet zo snel vonden:

http://www.midibox.org/dokuwiki/doku.php?id=sammichsid

op S-forum:

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=118253&highlight=sammich

Check je pb box maar even.

Een beetje in mijn wijk gaan zitten vissen Dender.
*D :biertje:

Mensen! hartelijk dank voor de snelle reacties! :okdan:
Toch is het "Wie het eerste reageert.." etc..

DenDer, bedankt! Renepela was toch net wat eerder en is niet zo ver hier vandaan.. Maar goed om te weten dat je op een zakelijke manier reparaties uitvoerd, dan ben jij de eerste!

groet allen,

-Maleh

Modjes :slotje: kan er op, tenzij een ander wat heeft toe te voegen..

Potentiële Sammich'ers weten nu in iedergeval waar ze terecht kunnen.. :eureka:

de vijver is groot en er zwemmen genoeg vissen toch...8~

De vijver is niet zo groot hoor. Ik ben op dit moment erg druk met andere dingen, maar het reparatie- en bouwwerk was al een tijdje minimaal en de etsbak staat ook al maanden stil. Heb al op het punt gestaan de hele onderdelenvoorraad te verkopen.

Aangezien jullie moeten vechten om een projectje heeft hier de crisis ook toegeslagen denk ik :D

De vijver is niet zo groot hoor. Ik ben op dit moment erg druk met andere dingen, maar het reparatie- en bouwwerk was al een tijdje minimaal en de etsbak staat ook al maanden stil. Heb al op het punt gestaan de hele onderdelenvoorraad te verkopen.

Aangezien jullie moeten vechten om een projectje heeft hier de crisis ook toegeslagen denk ik :D

Mwah valt wel mee hoor....niet zo negatief... de economie zit weer in een stijgende lijn en de audio sector steekt daar ruim boven uit op het moment...
hier opdrachten genoeg btw....8)
Maar mocht je je etsbak of wat zeldzame onderdelen willen verkopen...:D

Mijn opmerking was meer als (mislukt) grapje bedoeld hoor. Ik "vecht" niet om een klusje en doe eigenlijk nooit commerciele projectjes. 'k Had toevallig mijn sammichsid net een week of twee geleden gebouwd en toen ik de oproep zag in combinatie met de woonplaats van Maleh wilde ik wel even helpen. Het bouwen van een sammichsid is niet zo veel werk, niet moeilijk en de afstand naar mij is voor Maleh klein. That's all.
't Is zeker niet mijn bedoeling werk weg te halen bij de commercieel werkende mannen hier op het forum.

Back