korg sq-10 dr?

swarm

Stamgast
zoek een synthdokter voor m'n Korg sq-10, heeft 2 schoonheidsfoutjes:

-powerled werkt niet

-step knop zend niets uit (start/stop werkt perfect, maat step-voor-step niet), ook niet via een external step in.....

heb 'm 1x opengedaan, en snel weer dicht, niks voor een electronica-noob lijkt mij :D

Belgiƫ en liefst nog Antwerpen....

Ik heb een goede vriend in Antwerpen wonen. Daar zou je hem eventueel kunnen brengen en die kan hem dat aan mij geven omgeving Den haag. Als iemand hem dan weer hier op wil halen om te repareren en dan andersom terug. Zou kunnen..

Sonate (communicatie in het Engels) zit in Antwerpen, maar ik dacht dat die behoorlijk volgeboekt zat wat herstellingen betreft.

aan iemand meegeven om aan iemand mee te geven etc klinkt niet goed ;-)

'Sonate' dan weer wel, wachtlijst sava omdat't niet echt dringend is voor mij....kan er prettig met werken maar hoop'm ooit 100% in orde te krijgen :-)

aan iemand meegeven om aan iemand mee te geven etc klinkt niet goed ;-)

Hoe zo dan ? Als iemand ieder weekend heen en weer rijd. In een doos noppen folie er om heen .. achter in de kofferbak. Niets mis mee toch.. Ik ga geen tijd steken in dat ding om te kijken hoe het werkt. Neer zetten en ff om afgesproken tijd ff weer oplaten halen door de reparateur. En andersom weer terug.

'Sonate' dan weer wel, wachtlijst sava omdat't niet echt dringend is voor mij....kan er prettig met werken maar hoop'm ooit 100% in orde te krijgen :-)

Geduld

Back