Zelfgemaakte sampleaanduiding roland 707

hajohoek

No techno in this room
Een maand of twee geleden stond er een roland 707 te koop op SF waarbij de aanduiding van de drumsounds was vervaagd. Nu had deze geniale persoon zelf een sticker/ printje gemaakt met de drumsounds en deze op de 707 geplakt. Wie weet wat ik bedoel of kan degene die deze sticker/ print gemaakt heeft even contact opnemen met me. Ik heb namelijk ook last van vervaagde letters op mijn 707. Eventueel tegen kleine betaling of een aardigheidje. Ik hoor het wel!! Thanx anyway!!

Ja had ik ook al aan gedacht, alleen moet je dan precies de juiste lettergrootte hebben en afstand tussen de letters om goed uit te komen. Allemaal losse stickertjes om de sounds aan te duiden kan ook maar staat een beetje rommelig. Misschien als iemand een template heeft dan hoef ik het wiel niet opnieuw uit te vinden.

Ik moest gelijk aan lazertran denken.

Hier zie je er een voorbeeldje van. linkje (even een stukje omlaag scrollen)

Ik moest gelijk aan lazertran denken.

Hier zie je er een voorbeeldje van. linkje (even een stukje omlaag scrollen)

Ja dat moet je bakken toch? je 707 in de oven lijkt me niet goed. Of is er inmiddels een variant voor kunststof?

Bedankt mannen!! Ik ga wel even kijken wat de beste oplossing is. Misschien kan ik een sjabloontje maken en de letters erop verven. Groetjes!!

Back