Ik ga dit ding kopen...maar wat is het eigenlijk?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kneelz

Reuzebonk
http://link.marktplaats.nl/338113751

ik ga hem volgend weekend ophalen voor 100 euro (is dat teveel trouwens?)

er zit in ieder geval een MCV8 op en die heb ik nodig maar heeft iemand een idee wat het ding nog meer kan of wat het waarschijnlijk nog meer kan?

staat dat er iets van Philip Rees inzit maar dat zegt me eigenlijk niets want dat kan ook vanalles zijn.

Tot slot, hij kan het ding niet testen omdat hij geen cv/gate dingen meer heeft zegt ie...hoe kan ik dit zelf wel testen als ik naar hem toe ga (zonder een synth mee te nemen). Kan de uitgang dus meten maar wat moet ik daar meten???

Als het werkt dan is die prijs wel ok, een mcv8 kost boven de 100 euro 2nd hand.

En hier een foto van zijn spijkerbroek...

p1010776x.th.jpg
[/URL][/IMG]

misschien iets duidelijker zo, zou het midi->cv(gate) en midi/dinsync zijn?

En hier een foto van zijn spijkerbroek...

Wat is dat voor een merk spijkerbroek? Zou het esprit zijn? Aan de kleur te zien wel...

misschien iets duidelijker zo, zou het midi->cv(gate) en midi/dinsync zijn?
Daar lijkt het wel op, weet hij het zelf niet?

Als het werkt heb je voor 100 euro in ieder geval een mooie sync module.

aha, alle lampjes werken iig maar geen manuals enzo dus dat wordt even zoeken.

Ik denk dat ik hem maar gewoon neem, mocht ie het niet doen, dan is hij kapot en dat is dan jammer.

Toch nog benieuwd wat de functie van het ding nou eigenlijk precies is.

volgens mij een vintage LEE spijkerbroek.

Is zo ooit aangeschaft en verders niets mee gedaan . Is namelijk van een overleden vriend van me die het toen kocht en zo in zijn studio heeft gezet.

dus....

ja dat moet haast wel, heb ik alleen helemaal geen dinsync meer (maarja je weet nooit wat de toekomst brengt).

Dat ik deze nog zou terug zien, ik heb 2 van die dingen een jaar of 12 geleden gebouwd voor mij en een kennis die ik al jaren niet meer heb gezien, dus ik kan je wel vertellen wat het is en voor 100 euro zou ik het kopen.
Het is een MCV8 van Doepfer, een Philips Rees dinsync en een midi verdeler in 1, best wel handig apparaat.

Dat ik deze nog zou terug zien, ik heb 2 van die dingen een jaar of 12 geleden gebouwd voor mij en een kennis die ik al jaren niet meer heb gezien, dus ik kan je wel vertellen wat het is en voor 100 euro zou ik het kopen.
Het is een MCV8 van Doepfer, een Philips Rees dinsync en een midi verdeler in 1, best wel handig apparaat.

das handig allemaal grote jacks daarom denkik omgebouwd zal wel by modulairhebben gezeten ..
met grote jacks

leuk prijsje

dus iet met midi meenemen
en bv multimeter kunje cv / gate out checken

Oh ja je zou hem kunnen testen door wat midi in te duwen, bovenste rij din's op achterkant zijn inputs, de eerste rij gele leds staan voor midi inputs en moeten gaan knipperen op midi input, eerste din is eerste ledje en zo verder, er zit ook een geintje in dat ie auto aan gaat bij midi input, het display van de MCV moet dan ook aangaan.

aahhh je bent de producent ervan!
nou de beste man heeft er midi aan gehangen en de LEDjes enzo werken gewoon.
Dus ik laat hem gewoon verzenden in de goede hoop.

je zal er toentertijd wel geen mooie handleiding bij getypt hebben hè richard?
zou je me dan kunnen vertellen (als je je dat nog herinnert) wat de in/outputs zijn van de jacks en din aansluitingen? En misschien kun je me ook wat vertellen over al die schakelaars en potmeters aan de voorzijde (ik heb er werkelijk de ballen verstand van)...

Anders wordt het gewoon proberen

heb je dan zoveel midi naar cv en midi naar dinc spul. gewoon gelijk verkopen. een 1 midi naar cv kost ongeveer 30 euro. goedkope router betaal je 15 euro.

Ik nomineer dit topic voor "de meest synthforum topic titel van het jaar"

"Ik ga dit kopen maar wat is het eigenlijk?" een betere samenvatting van wat de meeste mensen hier zoal prutsen en hoe de gemiddelde noob iets aanschaft is er niet :-) :okdan::halleluja:mega: No offense to de openingspostert, ik vind het gewoon een geweldige uitspraak :)

haha een betere titel kon ik ook niet bedenken want ik wist het gewoon niet.
en kheb op school geleerd een pakkende titel te nemen als je wil dat je ding gelezen wordt...das me toch maar mooi gelukt.
En zoveel cv spul heb ik inderdaad niet, maar ik investeer graag in de toekomst. Dinsync en cv kan ik gebruiken, triggers ook 4 maal dus ik heb inderdaad genoeg over...

En ik vindt 19" rack...te gek!

ow en de verkoper is ook een SF lid volgens mij.
na mijn eerste vragen en het plaatsen van de foto kreeg ik een email terug:

"mooie spijkerbroek hè"

attachment.php

Ik ga dit ding kopen maar eeh wat is het eigenlijk?

Lijkt me een soort game console...

:D

Attachments

• buchla200.jpg
    buchla200.jpg
    32,6 KB · Bekeken: 154
En zoveel cv spul heb ik inderdaad niet, maar ik investeer graag in de toekomst. Dinsync en cv kan ik gebruiken, triggers ook 4 maal dus ik heb inderdaad genoeg over...

als je dan toch investeerd in de toekomst kan je maar beter naar mij luisteren (investeer in een lekker mokkeltje das velemalen goedkoper kan je er ook nog wel een kind bij nemen) en ik zeg het maar een keer, geef mij lekker 2000 euro en begin er niet aan, want twee duizend euro daar heb je als je een gokkast wilt kopen zoals dender zegt is de twee duizend euro echt pinutz vergeleken met wat je gaat uitgeven als je eenmaal bloed hebt geproefd

En ik vindt 19" rack...te gek!
je bent echt een ster in oneliners he. al komt het wel heel wuerdo over als je dat zegt. als ik jou was zou ik een ander hobby zoeken.

IK HEB JE GEWAARSCHUWD!!!!!!! =)

triggers maar 4 ????? ohh ja... laat maar hahah

niet kopen werkt erg verslavend!!!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back