Triadex Muse

Wat een freaky bakje. Is dit qua principe iets zoals die synthjes met CMOS chips waarover ik hier wel eens iets lees? Dingen die je heel goedkoop DIY kan maken.

Ik weet het niet maar ik denk dat ie er gaver uit ziet dan wat ie kan..

Bizarre bak zeg...nog nooit gezien....

ps Hummers moeten verboden worden...gore asobakken... :r

wat een enorm vet ding het is dat ik niet evilbay en niet teveel geld aan gear meer uit zo geven.....

Ik vraag me alleen of je met die 14 triljoen combinaties toch niet snel op het ding uitgekeken bent; of je zelf een beetje controle en inbreng hebt op wat het speelt.

Wel heel mooie samples (?) zeg voor zo'n oud digitaal apparaat! Of horen die gitaar, bas en piano niet bij het apparaat?

edit: of hoort heel die muziek gewoon niet bij het apparaat? Hij duwt op stop en start, en de muziek loopt door. Ik kan niet helemaal volgen...

Ik vraag me alleen of je met die 14 triljoen combinaties toch niet snel op het ding uitgekeken bent; of je zelf een beetje controle en inbreng hebt op wat het speelt.

Wel heel mooie samples (?) zeg voor zo'n oud digitaal apparaat! Of horen die gitaar, bas en piano niet bij het apparaat?

edit: of hoort heel die muziek gewoon niet bij het apparaat? Hij duwt op stop en start, en de muziek loopt door. Ik kan niet helemaal volgen...

14 triljoen..hahaha

Hier is een wat duidelijkere video.

Nou, ik tel 8 schuiven met ieder ongeveer 20 posities. Dus doe maar 20x20x20x20x20x20x20x20=25.600.000.000 combis

ik vond het alleen maar grappig, ik twijfelde niet aan je constatering.

Het ding is van de jaren '70, dus...

Hij klinkt verrrrdomd als de oudste generatie Sega Master System spelletjes. :D

Back