hier ben ik wel blij mee!!

Lekkere track.. de beat komt er in het begin lekker in. Er zit vaart in. Dansvloer klaar in mijn ogen! Goe' gedaan

Lekkere groove. Niet te moeilijk gewoon lekker knallen. :)

countdown

countdown

:o: Zeker Patrick Cowley's ghost op bezoek gehad of die "O"

Ik vindt sommige stukken wel relax.

Maar dit vindt ik niet leuk:

"what the fuck" vocal
Het gedeelte 2.15 tot 2.55.
Het geluid wat er bij 4.22 inkomt.

De basslijn is wel lekker.

Re: hier ben ik wel blij mee!!

Origineel geplaatst door djsirjamez
ik heb nu iets gemaakt waardoor ik helemaal in de wolken ben..
maar jullie mogen mij weer down to earth brengen.. of mee zweven..

ik kan begrijpen dat je in de wolken bent, er zit een goeie feel in!; Toch blijf ik wel gewoon op aarde hoor.

Wat sander over die "What The Fuck"sample zegt kan ik wel een beetje begijpen. Het is eigenlijk op zichzelf al een heel vrolijk nummer en of het nou iets toevoegt......... maargoed, what the fuck denk jij natuurlijk ;)

Opbouw; 9
Geluid/sound; 8
Floorfillgehalte; 8,5 !!

Dit klinkt echt lekker!!! Ben het echter wel met Sander eens wat betreft het deel tussen 2.15 en 2.55.
Wat heb je eigenlijk voor gear gebruikt?

toch leuk dat iedereen positief is..
ik zit zelf ook te twijfelen over dat What the fuck.. misschien 1 of 2 keer erin houden maar niet te vaak zoals het nu is..

ik heb hiervoor Fruity gebruikt.. en afmixen in Logic.

:-)

Raar..ik heb altijd een instant afkeer tegen Fruity produkties...mjah, ik ga het toch maar es luisteren, hehe

*luistermodus*

hmm...raar gejat riedeltje aan't ut begin..die sample is inderdaad niks (wtf!)

*skip skip skip*

neh..ik vind het niks, tis ook dan niet echt mijn ding, dus..tsja

Vind 't wel een leuke discotrack lekker dansbaar...
De basskick vind ik alleen te hard erinkomen en wathtefck voegt niet veel positiefs toe aan de sfeer van 't nummer.
misschien een vrolijke of valse string erachter zetten halverwege.

Origineel geplaatst door Shivah
vind die megatronman baslijnbeatloop niet echt strak geknipt..voor de rest mag die what the fuck voor me blijven zitten..heeft wel iets

hey man! :-)
in de 2e helft van de bassline loop ligt ie er inderdaad naast, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik hem zo expres heb laten liggen omdat ie dan wat meer funkt.. vind je niet? Er zit namelijk een soort van snaretje in dat in de 2e helft net voor de echte snare tikt..

verder weet ik nog niet wat ik met die WTF doe.. misschien een enkele keer in het begin en verder niet..
ook moet ik die bassline nog laten faden in de break.. nu is het een beetje koud..

wat is megatronman????

Origineel geplaatst door Shivah
die baslijn die je in je nummer hebt zitten lijkt erg veel op megatronman van p.cowley maar ik kan schele oren hebben8o)

ik geloof je zo maar ik zou niet weten wie P Cowley is en al zeker niet die track.. is het een oude track? want meestal sample ik van jaren 80 muziek..

Is dat bass/gitaarlijntje gepikt uit "Fame" (I wanne live forever ?)

Origineel geplaatst door Dirk
Is dat bass/gitaarlijntje gepikt uit "Fame" (I wanne live forever ?)

ff een paar berichtjes naar boven lezen...patrick cowley dus :)

Back