Toetsenisten gezocht

gijs

.
Toetsenisten gezocht!

Met een andere toetsenist ben ik op zoek naar enthousiaste toetsenisten die samen met ons een keys-only coverband willen oprichten. We richten ons op een gangbaar cover-repertoire (pop/rock), maar willen dus alle 'instrumenten' met toetsinstrumenten simuleren.

Lijkt je dit wel wat en wil je er eens over verder babbelen? PM me dan ff!

Denk dat je Tyros wel een goeie hebt...die doet ook covers

Hmmm.. ik heb OOK een Casio! :)

Hehehe, nee, serieus: ik denk idd dat Tyros als toetsenist goed kan spelen! Misschien is 't wel wat voor 'm?

Misschien handig als je wat meer gegevens vermeld:
- doel: puur voor de fun, of ook met optredens (eventueel grof betaald)
- regio
- repertoirekeuze: het begrip pop/rock is toch nog best wel breed
- wensen aan het personage: leeftijd, karakter, roker/niet roker, dat soort gezeik :)
- wensen aan apparatuur: niet alleen qua toetsen, maar ook aan randapparatuur
- wordt het een oefenruimte, of bij iemand thuis
- geschat kostenplaatje per maand (voor bijvoorbeeld de oefenruimte)
- enz

Misschien loop ik wat hard van stapel, maar ik ben van nature nogal nieuwsgierig

Peter

Nieuwsgierigheid is goed!

- doel: we willen het serieus aanpakken, dus idd gericht op optredens. Of we er rijk van worden....tja het blijft muziek he :)

- regio: ik kom zelf uit Utrecht en de andere toetsenist uit Leiden, dus iemand Randstedelijks is denk ik wel het handigst.

- repertoirekeuze: we hebben gisteren een lijstje gemaakt en dat lijstje is ook heel breed: Keane, Coldplay, Genesis, Live, etc.

- wensen aan het personage: geen gezeik :) enige wens is denk ik dat we iemand zoeken die het ook serieus wil aanpakken. we willen een goede coverband worden en mikken op optredens.

- wensen aan apparatuur: hebben we nu nog geen specifieke wensen over, als het met je instrumenten maar mogelijk is om de sound van de oorpsronkelijke bands goed te benaderen.

- wordt het een oefenruimte, of bij iemand thuis: goed punt, hebben we het nog niet over gehad. ik denk dat thuis in het begin het handigst is.

- geschat kostenplaatje per maand: wordt vervolgd? :)

en hoe gaat het heten? 'De koffer-band'' ?

ghehe

We wilden iets doen met het keys-only aspect en hadden KeyChord bedacht, maar helaas was die al bezet

Zoeken jullie ook iemand die de drums live op de keys speelt?
Voorgeprogrammeerde beats zijn imho vrij lame als je een live band wil imiteren...

Lijkt me echt te gek een of andere John Bonham look-a-like op een keyboard te zien drummen ^_^

Ons idee van keys-only is idd ook dat drums live op toetsen gespeeld worden. Dat het publiek zoiets heeft van "huh? een compleet nummer uit alleen synths?"

Opzich...*benadert voorzichtig* heb ik wel intresse... Heb alleen niet echt de synths hier voor(op de dx7 na) benaderen.

Ik woon in Hilversum.

Stuur me maar een PM als u denkt dat ik wel wat ben.

Groet Bradley!

Back