Een bug in mijn Virus?

CreOn

Alles naar de knoppen....
Ik zit met een probleem.
Als ik de Panorama van mijn Indigo II volledig rechts (Edit -> Common -> Panorama +63) zet krijg ik hem niet meer terug (de knop wel, en de waarde ook). Het geluid blijft rechts. Links geeft geen problemen en rechts ook niet als ik maar niet verder ga dan de waarde +62.
Iemand die weet ofdat het hier een bug betreft, of gelijksoortige problemen heeft.
Ik heb OS 5.5-281 erin zitten.
Bedankt Rini.

laatste os erin ;)

.... ik heb het niet zo op access.. ze releasen veel te vaak en veel te vroeg...
er zitten vaak bugs in heb ik het idee.. ik lees hier van alles over synths die niet booten etc. :(

ikheb gelukkig geen problemen gehad. maarja.. fingers crossed

inderdaad laatste OS erin. Was een bekend probleem bij OS 5.5.
Maandje later kwamen ze met een upgrade(286) en laatste OS is 306.
Dit werkt op mijn virus C (desktop) uitstekend.
Ben persoonlijk wel tevreden over access support...ze zijn over het algemeen snel in het oplossen van problemen, en de mailtjes die ik zend worden snel beantwoord.

groet

Tom

Oké, bedankt :okdan:
Ja ben zelf ook heel errug tevreden over Access.
Ik weet in ieder geval dat het niet aan het instrument zelf ligt.
Ik denk dat gelijk op OS 6.0 wacht, een Pan helemaal op rechts is toch niet iets wat ik vaak gebruik. Vroeg me alleen af ofdat het inderdaad een bug is.

Origineel geplaatst door ZmokE
Oké, bedankt :okdan:
Ja ben zelf ook heel errug tevreden over Access.
Ik weet in ieder geval dat het niet aan het instrument zelf ligt.
Ik denk dat gelijk op OS 6.0 wacht, een Pan helemaal op rechts is toch niet iets wat ik vaak gebruik. Vroeg me alleen af ofdat het inderdaad een bug is.

in os 5.5 zat een echte bug met panning waarbij de pan ineens van midden naar rechts schoot, maar er zonder een koude herstart niet meer vanaf kwam, dan zat het geluid alleen nog maar rechts, terwijl je de fx nog wel over links hoorde,
dat is later opgelost.
os 5.5b306 is gereleased en helemaal okee, os6 is nog een aardig poosje afwachten.

Een bug in je virus? :confused:

Geen SARS?

Anders gewoon eromheen werken?

Audiotrack van maken en die pannen? :D

Klopt....5.5 3.06 erin en het probleem is over.
OS6 will be available as a free download shortly after Frankfurt Music Show.
Is dat nu nog niet afgelopen dan??

ja ik zit ook al met smart te wachten op OS 6.
Kijk sinds de Messe bijna dagelijks op de website van Access....maar nog steeds niks (snik).
Ben vooral erg benieuwd naar dat "pure tuning". Het wordt wel vrij uitgebreid uitgelegd, maar kan me er nog geen voorstelling van maken.

groet

Tom

Back