reaktor 5 oscilators zonder amplitude input

the tall lad

https://soundcloud.com/ge
Valt me op dat er veel reaktor macro oscilators zijn zonder amplitude input, dus de amp van de osc is niet te moduleren met een envelope .in tegenstelling tot de lower level osc.modules.die wel een amp.input hebben .
De macro ..building block sine bank osc/formant osc.hebben wel een pitch input maar geen amp.input .
M.a.w. hoe creeer ik een amplitude inlet in een osc macro
Ben nog steeds de manual a/h uitpluizen ( demo versie )

thanks

Hup al...gzvonden
multiplier * erachter en envelope output daarin ...
Tis wat lastig omdat ik nu bezig ben plogue/max msp/en reaktor en het wordt soms wat een warboel in mn hoofd

Phew een paar dagen verder , damn wat ben ik omvergeblazen door dit stukje software ...in goede zin
IN amper 3 dagen tijd knutsel ik een 20 partial idditieve synth ineen met multibreakpoint envelopes voor amplitude en freq.voor elke osc, ik zie me dit nog niet zo gauw doen in max/msp of pure data .
Hoewel ik me enkel beperk tot de modules en sommige macro's , die corecells zijn me momenteel nog iets te hoog gegrepen , iemand enige ervaring met de core cells ?
Al bij al zijn er maar een handvol corecells( geen corecell macro's ) ( een 20/30 tal ) , voornamelijk arithmetic en logic .fctns .die de bouwstenen vormen voor osc's etc ...heel low level ..
ANyway ...I'm a reaktor convert now .

Laatst gewijzigd:
Wat me eigenlijk verbaast is dat er maar 29 core cells zijn ( voornamelijk math etc ) , in vgl met vroegere reaktor versies waar de kleinste bouwsteen/ een ' module ' was ( osc etc ) kan je nu dus osc . en filters maken met de core cells ....
Nu vraag ik me af in hoeverre mate is reaktor more low level, ( puur op audio dsp vlak ) dan max /msp ( jitter etc interreseert me niet ) .?

thanks

Back