hey gasten van syntforum wie heeft verstand??? over??

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
de sfeer is wel gezet in je 1st post he. Nog niemand heeft gereageerd en je waarschuwt mensen al geen grappen te maken.

Misschien een opvoeding gemist?

Dus gewoon rustig even voorstellen, vriendelijk vragen of hier iemand misschien mee kan helpen en erna "bij voorbaat dank!" of iets dergelijks.

Met de houding die je hier ten toon stelt is iemand niet snel geneigt je te helpen. Misschien ken je dit gezegde?

"Wie goed doet, wie goed ontmoet."

Hier op synthforum zijn vele mensen bereid anderen te helpen, hetzij direct of m.b.v. een verwijzing, het is niet nodig te zeggen dat je geen grappenmakers wilt, hier begrijpen we gerust wel dat wanneer je gear stuk is je het graag weel heel wilt hebben.

Dus chill out, helaas kan ik je niet helpen hiermee maar ik weet zeker dat je bijvoorbeeld redelijk makkelijk aan een 2e hands M1 kan komen voor onderdelen. (das dus indirecte hulp, hoop dat je er wat aan hebt).

MvGr.
Jelle

Zonder humor.... sorry dude, ik wil je niet helpen 8o)

Kijk eens op marktplaats, ebay etc, koop een andere M1 of T serie (= m1ex)

En oh ja,..humor heb ik ook niet,.. en alsnog,.
Windows-XP-welcome-screen.gif

...de vogel zelf is alweer gevlogen...

Probeer Smack Dynamik eens.. die brengen je vast nog verder van de oplossing vandaan. :duivels:

Wat een onbeschoft figuur zeg.

Verkeerde subforum stoney. Deze hoort in vraag en aanbod thuis.

Familie van R-ond?

moetk me ertoch effe tegen aan bemoeien weers

ik leef abn
en ik ben geen familie
beef = wel goed bandje help die gats graag

tip scoor een andere m1 duur zijn ze niet save je sounds ja tochasje profi speelt en je wilt je sounds terug ...scoor een andere machiene
!!

r-ond heeft gesproken
:bekdicht:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back