Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door fuse
Heb d'r alleen nog maar in een vliegtuig boven gehangen maar is het niet een beetje ver vanuit hiero?
Tenzij je de vakantie daar lekker met je krent in Salou of zo gaat zitten.![]()

dsf goed aanwezig , jammer. Maar nieuwe gear en Lowlands zijn toch ook belangrijk
have fun in espanja guys ... en denk aan ons die hier thuis ziten te meuren achter hun stoffige synthjes en modOrigineel geplaatst door edfx
Een paar vraagjes:
Gaan er nog steeds een aantal synthforumbewoners naar Sonar?
Hoe gaat dat met het bestellen van een kaartje met creditcard, hoe lang duurt het voordat je het kaartje in huis hebt? Of kopen jullie het kaartje ter plekke? Heeft er iemand al enig idee wat de makkelijkste/goedkoopste manier is om daar te komen?

Origineel geplaatst door olafmol
ik denk ernaartoe goedkoopst is rijden, maar wij gaan met easyjet vliegen, wel zo snel...kostte iets van 120 euro voor een retourticket.....
Origineel geplaatst door edfx
Bedankt voor de tips! Als we elkaar tegenkomen daar drinken we een pilsje...[/Q]
ik begrijp dat jij er ook te vinden bent? dan moeten we maar ff afspreken, lijkt me gezellig!

toch wel schrikken om die grijns van richard d james ineens 2 meter naast je te zien.....