[synthesizers.com] Nieuwe module! Q200 - Shock and Awe Module

JohnnyBusca

rocket scientist
Kijk...

Synthisezers.com heeft er weer een nieuwe module bij.
Q200 - Shock and Awe Module
The Q200 Shock and Awe Module adds exciting new impact to any synthesizer system. Simple, one-button operation results in harmonics extending into the visible light range and beyond!
Just don't press that button! (voids warranty)

Specifications
Panel Size: Single width 2.125"w x 8.75"h.
Blast Radius: 12 km
Power Consumption: All of it

Typical Quantities
Small System: 0
Large System: .00000001

Prijs: $74.6 billion US.

LOL

q200s.jpg

info: http://www.synthesizers.com/q200.html

Voor dat bedrag hadden er best wel meer knopjes op gemogen.

Wat zou er eigenlijk gebeuren als je op dat knopje drukt? Een krater in je woonkamer ?

En volgens mij is serienummer 1 in het bezit van onze waarde Wereldpolitie George, De houten harlekijn waarvan de touwtjes in handen zijn van Papa Bush. :D

Origineel geplaatst door Hover
Voor dat bedrag hadden er best wel meer knopjes op gemogen.

Wat zou er eigenlijk gebeuren als je op dat knopje drukt? Een krater in je woonkamer ?

Hover, de module viel wat tegen. De impact was niet zo groot als men verwachte ;)

leuk bedacht ...

maartoch zou ik liever die fake 19" samplers enzow willen hebben
dat maakt toch meer indruk dan een knopje
al is de verleiding om er op te drukken natuurlijk redelijk groot ... ;)

doe dan maar een module met een sigarettenaansteker erin. Voltage controlled uiteraard

Zat zelf te denken aan opvul-modules met 'heiligen-beeldjes' erin, en veel ledjes enzo. Heb van die plastic reli-kitsch op m'n monitor staan dus zodoende dacht ik: 'Synth-beschermheiligen'! Yes! Bob Moog, ARP, Don Buchla, etc... volgens mij zit er wel handel in!

Zou bush slim genoeg zijn om zich te kunnen weerhouden om op dat rode knopje te drukken......... ? :P

Dit doet me trouwens wel aan vroeger denken...

Staat er een pot met zuurkool en zo'n water sluiting en een papiertje met de volgende tekst:
"Niet open maken!!!!!!!"

Dan vraag je erom!

Origineel geplaatst door maxdox
Zou bush slim genoeg zijn om zich te kunnen weerhouden om op dat rode knopje te drukken......... ? :P

Zoals gezegd, deze module is al door hem ingezet. Alleen was de weerstand ergens wat groot waardoor het de module niet tot z'n recht kon komen, gelukkig...

Origineel geplaatst door Boemtsjak
:)

haha t moest bestaan idd, vet

Lijkt me meer een oefenbak voor brandkastkrakers :D

Wel nogal veel roest zo te zien. Een beetje Hammerith doet wonderen

Ze hadden trouwens al een tijdje een nieuw filter.

Q199 - NO-PASS filter

The Q199 No-Pass Filter provides an often-overlooked function of passing virtually no signal. For years synthesizers have had All-Pass Filters, Regular Filters (Ladder, State Variable), and now at the other end of the spectrum, the No-Pass Filter. To modify your signal like no other module, get a No-Pass Filter today!

Specifications
Panel Size: Single width 2.125"w x 8.75"h.
THD: 100%
Turning Radius: 16 foot
Signal Levels: .01uV PP maximum
Power: 220VAC @ 30A

Typical Quantities
Small System: 0
Large System: 0.0

Price
$80.00 US.

q199s.jpg

http://www.synthesizers.com/q199.html

Gekke mensen, die modular nerds.. :)