FS Synthbrass

D12-4ever

Stamgast
Eeuj, ik vraag me af hoe je een sythbrass fixt.
Ik heb me namelijk een beetje laten inspireren door FS Green, dus ik heb een beetje gekeken naar wat FS zowel gebruikt. Wat mij opviel is dat hij vaak een synthbrass gebruikt. Ik vroeg mij dus af... hou fix je zo'n synthbrass?

Info is welkom.

Chiao!

200 gram boter, 3 eieren, 20 kleine kruidnagels....
smelt de boter, doe dat in een kom, roer de eieren erdoor heen, en daarna pas de kruidnagelen.

pleur het goedje weg, neem een voorbeeld op van wat voor sound je bedoelt, en post dat als audio....dat helpt vaak wel, zodat men weet wat je bedoelt.

Dat is tog geen uitleg, of wel dan?

Of je hebt het niet gelezen, of je zit een geintje te maken.

Als je het makkelijker uitgelegd wil hebben, post dan eens een voorbeeld of fragment, het liedje zelf maakt niet zoveel uit als 't er maar op lijkt. Synth-brass komt in een dozijn variaties, ik kan jouw gedachten niet lezen dus ik weet niet wat je precies wil doen. Wat ook helpt is een lijstje van synths of plugins die je tot je beschikking hebt, maar dan rijst voor een aantal synth-brass varianten de vraag of je ooit in de preset-lijst hebt gekeken - daar zit er vrijwel altijd wel een in.

Dit zijn geluidjes uit een rompler of samples uit een orchestral library

Yamaha motif of zoiets

Jups. Ik hoor weinig duurs met articulatie en zo, dus zoek maar eens door de brass-presets in Proteus VX.

http://www.emu.com/promo/proteusvx/ < je kunt je daarna weer uitschrijven van de lijst.

Back