Arp 2600

Status
Please reply by conversation.

faneflip

Stamgast
Ik ben al een tijdje opzoek naar een Arp 2600.
Ondertussen weet ik al dat er verschillen zijn tussen sommige Arp's.
Mijn budget gaat vanaf 3900 tot ........ naargelang het type en goede staat van de Arp

Alvast bedankt faneflip

Ik moet wel toegeven dat ik het principe van de website nog niet helemaal begrijp.
Kan er iemand me helpen?

Het principe van Vemia auction:

Indien je de hoogste bieder bent op een item,betaal je als koper nog eens 10% extra boven op de eindprijs.

Als je het toestel toegestuurd krijgt heb je alsook 2 dagen garantie om te zien of alles werkelijk in orde is,of dat het toestel voldoet aan de beschrijving.
Wanneer je gebreken vaststelt binnen de 2 dagen,mag je het toestel terugsturen sturen en wordt je geld terugbetaald.

Peter Forrest handelt als een Escrow service (tussenpersoon)die erop toeziet dat alles verloopt zoals het hoort.

De verkoper wordt pas uitbetaald wanneer jij na 2 dagen van ontvangst geen klachten hebt omtrent het aangekochte item.

Op zich is 10% veel,als het gaat om een grote aankoop.
Langs de andere kant heb je wel de garantie dat je betaald hebt voor iets dat ook zal geleverd worden.

Fake verkopers zal je er niet tegenkomen,want die moeten eerst het toestel versturen alvorens ze hun centjes krijgen.Maw krijgen oplichters geen kans op items aan te bieden op Vemia.

Vemia is gewoon erg goed, als je serieus geïnteresseerd ben in iets is het echt een aanrader, Je moet idd wel altijd proberen die 10% in je achterhoofd te houden. Vaak wat gekocht daar tegen hele scherpe prijzen ondaks die 10% heffing

Die site is super, ook qua service!
Heb een Arp 2600 gekocht en verwacht hem einde volgende week.

Dank aan iedereen die zo vriendellijk is om zo snel te reageren!

Slidercaps aanwezig 3604p keyboard, nieuwe 17 inch spring reverb tank,VCO 1 & 2 en S&H zijn vernieuwd, de tolex is vervangen door een nieuw.

Als ik echt streng moet zijn is het enige probleem een klein weetje ruis als je te geweldig bent met de filter. Voor de rest ziet hij er bijna als nieuw uit.

Slidercaps aanwezig 3604p keyboard, nieuwe 17 inch spring reverb tank,VCO 1 & 2 en S&H zijn vernieuwd, de tolex is vervangen door een nieuw.

Als ik echt streng moet zijn is het enige probleem een klein weetje ruis als je te geweldig bent met de filter. Voor de rest ziet hij er bijna als nieuw uit.

Jammer dat de submodules zijn vernieuwd..Ik hoop dat er goede exemplaren in zitten. Tolex goed gedaan?

Status
Please reply by conversation.
Back