Arp 2600

Status
Please reply by conversation.
Hier een foto.

Attachments

• Arp-2600-blue marvin.gif
    Arp-2600-blue marvin.gif
    178,1 KB · Bekeken: 88
ik lees op de site van retrosynth dat de blue marvin geen filter finetune heeft , op de foto zie ik het toch anders , heeft dus wel één !!!

arp 2600's één van de beste synth's ooit gemaakt als je het mij vraagt.
vele synthesizer erna zijn op basis van het toestel en zijn filter gemaakt.
deze wordt dan ook beschouwd als "de"" finest synthesizer ever !!""

ik lees op de site van retrosynth dat de blue marvin geen filter finetune heeft , op de foto zie ik het toch anders , heeft dus wel één !!!

arp 2600's één van de beste synth's ooit gemaakt als je het mij vraagt.
vele synthesizer erna zijn op basis van het toestel en zijn filter gemaakt.
deze wordt dan ook beschouwd als "de"" finest synthesizer ever !!""

spelen met de zelfresonantie is vet op de 2600!

Heeft er iemand leuke ideeen met wat je met je signaal kan doen die je in de arp 2600 steekt? Of kun je daar niet veel aan veranderen?

Van mij zeg je dat ik praat zoals de wind staat.
En jij nu dan, eerst zij je elders dat je de zwart/oranje Odyssey MKIII de beste en mooiste vond, en nu zeg je weer dat je de witte MKI ook wel ''cool'' vind.
Jij vaart dus met elke stroming mee, vind je wel beetje een slijmbal ;)
Kijk dus uit met je uitspraken over anderen, want zelf ben je er dus ook niet vies van Ralph :eureka:

En jij nu dan, eerst zij je elders dat je de zwart/oranje Odyssey MKIII de beste en mooiste vond, en nu zeg je weer dat je de witte MKI ook wel ''cool'' vind.

Boeiend, dat jij je hier zo mee bezig houd man, doe eens niet, is ook niet goed voor je eigen gezondheid. Ik vond bijv. 5jaar geleden Electribes interessant, maar met die gamellen bakkies hoef je nu niet meer bij mij aan te komen. (mening, iets wat kan veranderen in de loop der tijd, persoonlijk verbonden)

Daar gaat het nu even niet om?
Het zijn steeds dezelfde mensen die op elke uitspraak van een ander een slak zout leggen en ze daar als maar mee blijven confronteren, dan staat het mij vrij om hun met hun eigen uitspraken eens met de neus op de feiten te drukken.
Het lijkt hier soms wel een ''hoe pest ik een ander zo veel mogelijk forum'' ipv eens leuke conversaties uit te wisselen.
Een geintje met een knipoog ;) is leuk Ralph en Baars, maar geen steken onder water.

maak je niet zo druk, ik zit genoeg tijd op die verdorde forum dus mij hoef je niks uit te leggen. Maar de buurman laat steeds zijn hond schijten voor mijn deur, nu heb ik ook maar een hond gekocht zodat ik mijn hond ook voor zijn deur kan laten schijten. :stupid

Status
Please reply by conversation.
Back