PabloDeMode

PabloDeMode

Spank!
Hallo allemaal!

Mijn naam is Pablo en sinds 2007 begon ik met muziek maken. Ik hou heel erg van popmuziek in het algemeen, in het bijzonder de synthpop/electro/dance/trance muziek (denk aan o.a. De/Vision, Camouflage, Depeche Mode, Erasure, Elegant Machinery, And One...), maar ook rock, jazz en ballads. Momenteel maak ik muziek met verschillende computerprogramma's (zoals magix, fruity loops of cubase) aangevuld met mijn zang. Ook maak ik experimenteel werk met de "fusion-genre" (b.v. klassiek-opera met electro). Ik geniet heel veel van wat ik doe en wil graag ervaringen uitwisselen, mensen leren kennen en uiteraard mijn toekomst in de muziekwereld opbouwen.

Het lijkt me leuk om mee te doen aan deze forum!

Groetjes,

Pablo :)

Windows-XP-welcome-screen.gif

Wie Erasure luistert, gaat ongetwijfeld hiervan ook helemaal uit zn plaat....

en nog eentje omdat ik het niet kan laten :P

NEE!

Écht niet. Ik kon natuurlijk de nieuwe Stock-Aitken-Waterman worden (all at once) maar... nee.

Mijn muziekfocus gaat ergens anders naartoe: songwritting-geluiden ontwerpen die de tekst en zang kunnen "aankleden" (natuurlijk, synths, daarom kom ik hier toch?) en teksten uit mijn eigen taal. Maar het is niet zomaar kant-en-klaar maken.

De "sounds from the past and the future-cheesy sounds" heb ik algeheel verwijderd (ik was zelfs flaw van en kan beter en anders dan dat.)

Wie Erasure luistert, gaat ongetwijfeld hiervan ook helemaal uit zn plaat....
Rick Astley
Modern Talking

en nog eentje omdat ik het niet kan laten :P
Speciaal voor Pablo :D

Natuurlijk, ik ben Erasure fan, maar ook Soft-Cell, Pet Shop Boys, Depeche Mode en Mylene Farmer fan (to name a few). Dat wil niet zeggen dat ik allemaal gestoord werd van die muziek natuurlijk :D

Als je wilde mij amuseren moest je iets van Dead or Alive-Pete Burns plaatsen :P

edit: ik was al uitgenard na mn Rick & Modern Talking opmerking

Okay... Ik was even weg, ging de DVD van Trevor Horn 2004 (zijn 25ste verjaardag binnen de muziek-industrie)... Deze artiest en velen van zijn tijd zijn mijn grote voorbeelden :)

Blancmange is supervet.

Back