Diverse Gear Gezocht

Status
Please reply by conversation.

vanballen

Vanderbalman
Dag Mensen,

Omdat ik toch nog wat (rack)ruimte heb weten te creeren, zou ik graag wat aanvullingen op mn setup willen binnenhalen deze zomer..

Vandaar ff een oproepje!

Ik zoek het volgende:

- Korg MS2000R (indicatie 200-250 euro)
- Novation Drum Station Rack (indicatie 75-100 euro)
- Novation Super Bass Station Rack (indicatie 200-250 euro)
- Midi Patchbay/Interface Rack (minimaal 8xin en 8xout, indicatie 75-100 euro)

In alle gevallen zoek ik liefst apparatuur die 100% in orde is en geen beschadigingen heeft.. Natuurlijk is ales bespreekbaar voor de juiste prijs.

Op zich ook wel geinteresseerd in een Supernova II, maar die interesse is minder concreet...

Eventueel heb ik een Korg R3 in nieuwstaat te ruil.. ruilwaarde ongeveer 400 euro.

Als je iets leuks hebt -------> PM :doei:

De MS2000R hangt inmiddels al op zn plek...Dus die is er..

De patchbay schiet nog niet echt op, wel een aantal opties, maar zou toch t liefst een USB versie hebben, omdat ik anders weer een oude PC in de buurt moet houden voor het instellen..

Dus voorstellen nog steeds welkom daarvoor.. En yup de superbasssation op de SF MP heb ik gezien.. ;)

Maar weer eens een kickje.. Ik ben nog steeds op zoek..maar er zijn wat veranderingen:

- Korg MS2000R (indicatie 200-250 euro) REEDS IN BEZIT
- Novation Drum Station Rack (indicatie 75-100 euro) NIET MEER NODIG
- Novation Super Bass Station Rack (indicatie 200-250 euro)
- Midi Patchbay/Interface Rack (minimaal 8xin en 8xout, indicatie 75-100 euro) Wel graag met USB en veel merge en patch mogelijkheden. Liefst een Emagic AMT 8 of iets in die richting.
- Een (analoge) bak om eigen drums (hoeft geen sequencer te hebben) mee te maken, met veel knoppen en weinig menu's, tweakmania! Alle voorstellen welkom op dit gebied!

Status
Please reply by conversation.
Back