Hallo allemaal! 
Misschien dat jullie me even op weg kunnen helpen. We onlangs afscheid mogen nemen van Windows (FINALLY! WOEHOE!
) en hebben we een MAC Pro G5 Dual cpu weten te kopen. Hoe vet deze machine ook is we komen er achter dat er inmiddels diverse soft synths niet meer gemaakt worden voor de cpu infra van de G5. Geldt ook voor Logic Pro 9.
Nu hebben we het gevoel dat het misschien beter is om toch de G5 weer van de hand te doen en voor een Intel variant te kijken.
Spreken jullie dit tegen? Mijn gevoel zegt dat de G5 krachtig genoeg is om alles te kunnen doen wat we willen. Qua software zouden we toch naar een Intel variant willen kijken, maar dan lopen we tegen het kostenplaatje aan.
Mochten we toch voor een Intel variant gaan, hoeveel winst halen we uit de quad core ten opzichte van de dual core versie? Ook weer gezien het kostenplaatje.
Iemand ervaringen?
Bedankt!
(aub geen opmerkingen als "doe is Googlen" ofzo
)

Misschien dat jullie me even op weg kunnen helpen. We onlangs afscheid mogen nemen van Windows (FINALLY! WOEHOE!
) en hebben we een MAC Pro G5 Dual cpu weten te kopen. Hoe vet deze machine ook is we komen er achter dat er inmiddels diverse soft synths niet meer gemaakt worden voor de cpu infra van de G5. Geldt ook voor Logic Pro 9.Nu hebben we het gevoel dat het misschien beter is om toch de G5 weer van de hand te doen en voor een Intel variant te kijken.
Spreken jullie dit tegen? Mijn gevoel zegt dat de G5 krachtig genoeg is om alles te kunnen doen wat we willen. Qua software zouden we toch naar een Intel variant willen kijken, maar dan lopen we tegen het kostenplaatje aan.
Mochten we toch voor een Intel variant gaan, hoeveel winst halen we uit de quad core ten opzichte van de dual core versie? Ook weer gezien het kostenplaatje.
Iemand ervaringen?
Bedankt!
(aub geen opmerkingen als "doe is Googlen" ofzo
)