Waveglider
Skyglider
Dit is weer een bericht van Redje, hij heeft nog steeds problemen met berichten posten,... ik speel de antwoorden wel door.
vraag:
ik heb net een emu e4 sampler met daarin eos 4.10 software. Ik wil deze sampler gaan editen op de pc door middel van de eos link software. Ik heb gehoord dat je dan de display van je sampler op je pc te zien krijgt en dat je dan je samples via scsi kunt heen en weer sturen en je presets kunt editen. Nu was ik al aan het zoeken hier op het forum en op google.nl, maar ik kwam er nog niet helemaal uit waar ik de software kan vinden en wat ik er precies mee kan.
Wat ik eigenlijk wil: Ik gebruik nu kontakt als software sampler, omdat dat het makkelijkst en snelst werkt, maar voor onze live-act hebben we een goede sampler nodig met veel voices en geheugen, de mpc2000xl voldeed niet meer. Ik wil dus op een snelle manier m'n sample programma's vanuit kontakt naar de emu e4 kunnen overzetten of eventueel van te voren een andere werkwijze aanleren, dat ik bijvoorbeeld direct alles in m'n sampler laadt, maar dan wil ik wel het gemak en overzicht van de softwaresampler en waarschijnlijk krijg ik dat door middel van die eos link software.
zijn er wat emu e4 gebruikers die me wat tips kunnen geven en me eventueel kunnen vertellen hoe ik aan die software kom?
mijn dank is groot:
Redje
: