overal Blofeld

Was gewoon beetje ironisch bedoeld hoor, goed de Blofeld.
Wie heeft er al goeie ervaringen met de sample upgrade, wil me deze een van de dagen aanschaffen, loopt die editor een beetje vlotjes?

Werkt bij mij prima maar ik moet eerlijke bekennen dat ik alleen maar samples heb geupload. Duurde wel heel lang trouwens.

Blofeld is een heerlijke en zeer uitgebreide synth voor z'n geld. Editten gaat supermakkelijk, alleen wordt ik helemaal gestoord van een van de knoppen van die van mij. En dat zegt wat als iemand die al 10 jaar met veel plezier een yammie A4000 gebruikt dat zegt :D

Krijg 'm maar niet geupdate naar 1.15, heb de Waldorf app gebruikt, en de MIDI via Sysex doorgestuurd, ontvangt wel iets, maar wordt nooit afgerond blijkbaar. :( Iemand hier al problemen mee gehad?

Is dat probleem met die stille outputs een algemeen Blofeld probleem? Of treedt het pas na verloop van tijd op?

ik had de module en gebruikte die zoveel live dat ik hem verkocht heb en een Keyboard versie nu heb, heerlijke synth die echt anders klinkt dan de standaard andere VA's (Nord, Virus B, JP8000. Voor het geld (zeker voor het keyboard) meer dan de moeite waard

Back