• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Vintage, bijna vintage en modern

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

PAgoeroe

Nieuwkomer
Vintage
Barth Dynaset € 800,- (Ex. BTW)
Wegens aanschaf van een distressor verkoop ik met pijn in mijn hart: Barth Dynaset 19" versie (dus twee kanalen) In prima staat, met (hoe kan het ook anders) lichte gebruikssporen. Gemodificeerd naar XLR in en uit. (let op! Deze is uitgevoerd met de vermaarde DBX vca's de BLACK CANS!!!) Te gek als buscompressor/mastering compressor. Klinkt warm
ZEER MOEILIJK TE VINDEN!!

Shure Equaliser SR-107 € 150,- (Marge)
Dit is een moeilijk te vinden vintage apparaat in perfecte staat. Klinkt zoals een vintage apparaat moet klinken: Vet! Je kunt deze EQ als vette boost of DI gebruiken (zeker in combinatie met een compressor).
Ook als sidechain EQ in te zetten.

Bijna vintage

BSS DPR402 € 350,- p/s (Marge)
Ik heb al tijden twee "Compressor- De-essers" van BSS type DPR402 op de plank liggen. Ze zijn in gebruikte staat, wat je goed aan de rack-oren kunt zien. Ze hebben een paar storinkjes (De een heeft een brommetje op 1 kanaal, de ander een ratio-knopje wat niet goed werkt) die met een goede onderhoudsbeurt wel te verhelpen zijn denk ik. Als je handig bent met elektronica is dit een koopje!

(Nog) Niet vintage
TC electronics M-one € 200,- (Marge)
Misschien wel de meest bekende galm tegenwoordig. In prima staat, netjes in rack gezeten (daardoor een paar krasjes op de rack oren) Betreft de TRS versie. Gaat weg ivm aanschaf TC M4000

Omdat ik freelancer ben kan ik overal een factuur bij leveren. Sommige met BTW, sommige zonder (marge).

Ploaties

Ploaties

Hier wat plaatjes van de apparaten

Attachments

• barth dynaset.jpg
    barth dynaset.jpg
    64,8 KB · Bekeken: 96
  • dpr402.jpg
    dpr402.jpg
    35,3 KB · Bekeken: 100
  • m-one_static_banner.jpg
    m-one_static_banner.jpg
    34,8 KB · Bekeken: 95
Aangepast

Aangepast

Nog enkele apparaten te koop!

Vintage
Barth Dynaset VERKOCHT
Wegens aanschaf van een distressor verkoop ik met pijn in mijn hart: Barth Dynaset 19" versie (dus twee kanalen) In prima staat, met (hoe kan het ook anders) lichte gebruikssporen. Gemodificeerd naar XLR in en uit. (let op! Deze is uitgevoerd met de vermaarde DBX vca's de BLACK CANS!!!) Te gek als buscompressor/mastering compressor. Klinkt warm

Shure Equaliser SR-107 € 150,- (Marge)
Dit is een moeilijk te vinden vintage apparaat in perfecte staat. Klinkt zoals een vintage apparaat moet klinken: Vet! Je kunt deze EQ als vette boost of DI gebruiken (zeker in combinatie met een compressor).

Bijna vintage

Ik heb al tijden twee "Compressor- De-essers" van BSS type DPR402 op de plank liggen. Ze zijn in gebruikte staat, wat je goed aan de rack-oren kunt zien. Net geserviced, maar mogen nog steeds voor deze prijs weg...

(Nog) Niet vintage
TC electronics M-one VERKOCHT
Misschien wel de meest bekende galm tegenwoordig. In prima staat, netjes in rack gezeten (daardoor een paar krasjes op de rack oren) Betreft de TRS versie. Gaat weg ivm aanschaf TC M4000

Omdat ik freelancer ben kan ik overal een factuur bij leveren. Sommige met BTW, sommige zonder (marge).

Alleen de BSS-jes nog te koop!

Alleen de BSS-jes nog te koop!

Vintage
Barth Dynaset VERKOCHT

Shure Equaliser SR-107 VERKOCHT

Bijna vintage

Ik heb al tijden twee "Compressor- De-essers" van BSS type DPR402 op de plank liggen. Ze zijn in gebruikte staat, wat je goed aan de rack-oren kunt zien. Net geserviced, maar mogen nog steeds voor deze prijs weg...

(Nog) Niet vintage
TC electronics M-one VERKOCHT

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back