Eliminator
Ingeburgerd
Hallo,
Ik zal me ff in het kort voorstellen, ik ben Ingmar, 29 jaar en ben lang geleden al begonnen met het draaien en produceren van vooral hardcore darkcore, industrial hardcore.
5 jaar terug is deze hobby in een diepe (stinkende
) put geraakt, toen ik een eigen bedrijf ben begonnen.
Hierdoor had ik weinig geld en nog minder tijd te besteden en toen mijn geluidskaart niet meer thuis gaf en geen geld (en in het achterhoofd ook weinig tijd om er toch wat mee te doen) voor een goeie nieuwe zijn alle spullen langzaam naar zolder verhuisd
dit heeft mij erg lang gefrustreerd 
Nu 5 jaar later heb ik eindelijk wat meer tijd voor mezelf en wat meer geld te besteden en ben nu de hobby weer aan het oppakken.
Heb nog veel apparatuur op mijn verlanglijstje, dus zal jullie komende tijd lekker gaan lastig vallen met zinnige (en onzinnige vragen)
Nou dat was hem weer.
Ik zal me ff in het kort voorstellen, ik ben Ingmar, 29 jaar en ben lang geleden al begonnen met het draaien en produceren van vooral hardcore darkcore, industrial hardcore.
5 jaar terug is deze hobby in een diepe (stinkende
) put geraakt, toen ik een eigen bedrijf ben begonnen.Hierdoor had ik weinig geld en nog minder tijd te besteden en toen mijn geluidskaart niet meer thuis gaf en geen geld (en in het achterhoofd ook weinig tijd om er toch wat mee te doen) voor een goeie nieuwe zijn alle spullen langzaam naar zolder verhuisd
dit heeft mij erg lang gefrustreerd 
Nu 5 jaar later heb ik eindelijk wat meer tijd voor mezelf en wat meer geld te besteden en ben nu de hobby weer aan het oppakken.
Heb nog veel apparatuur op mijn verlanglijstje, dus zal jullie komende tijd lekker gaan lastig vallen met zinnige (en onzinnige vragen)
Nou dat was hem weer.