Eliminator
Ingeburgerd
Hallo,
Ik wil een nieuwe audio midi interface aanschaffen met veel ins en outs,
ik heb al naar verschillende gekeken en allemaal hebben ze hun plus en min punten.
Ik zit nu nog te twijfelen tussen twee interfaces.
De TC Electronics konnekt + remote (999 euro)
of de
Steinberg mr816csx, (producer pack incl cubase5 1295 euro)
Ik denk dat tc de beste effecten heeft en de remote is erg handig.
bij de steinberg producer pack betaal je voor de combi met cubase5 relatief weinig geld, en is ook geen slecht dingetje, hiernaar gaat mijn voorkeur dan ook naar uit omdat ik toch met cubase5 wil gaan werken.
Wat zijn jullie ervaringen en welke zouden jullie mij aanraden, alternatieven zijn ook welkom, al heb ik de meeste al uit mijn lijstje geschrapt.
waaronder de RME fireface (geen effecten, prijs, kwalitatief wel erg goed natuurlijk)
Motu 828mk3 (matige reverb, en kwalitatief behuizing en printplaat wat minder)
Groet,
Ingmar
Ik wil een nieuwe audio midi interface aanschaffen met veel ins en outs,
ik heb al naar verschillende gekeken en allemaal hebben ze hun plus en min punten.
Ik zit nu nog te twijfelen tussen twee interfaces.
De TC Electronics konnekt + remote (999 euro)
of de
Steinberg mr816csx, (producer pack incl cubase5 1295 euro)
Ik denk dat tc de beste effecten heeft en de remote is erg handig.
bij de steinberg producer pack betaal je voor de combi met cubase5 relatief weinig geld, en is ook geen slecht dingetje, hiernaar gaat mijn voorkeur dan ook naar uit omdat ik toch met cubase5 wil gaan werken.
Wat zijn jullie ervaringen en welke zouden jullie mij aanraden, alternatieven zijn ook welkom, al heb ik de meeste al uit mijn lijstje geschrapt.
waaronder de RME fireface (geen effecten, prijs, kwalitatief wel erg goed natuurlijk)
Motu 828mk3 (matige reverb, en kwalitatief behuizing en printplaat wat minder)
Groet,
Ingmar