• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Lexicon MPX-1, TC M-One, UA Solo 610, MOTU 828mkII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

CraZ

..
Ik ga wat spullen wegdoen en vervangen voor wat anders. Alles is in perfecte staat.

Een Lexicon MPX-1 Multi-effect. Prima bak met veel mogelijkheden. Gaat weg omdat ik een PCM91 gekocht heb. 400 Euro.

Een TC M-One. Ook een fijn ding, voor van alles en nogwat te gebruiken. 275 Euro.

Een UA Solo 610 Preamp. Prachtige buizenbak. Gaat alleen maar weg omdat ik een LA-610 MkII ga kopen. Zo goed als nieuw. 650 Euro.

Een MOTU 828 Mkii. Gebruik ik veel te weinig en dat is zonde. 275 Euro.

De 828 is de FireWire uitvoering overigens. Sneller én stabieler dan USB..

MPX-1 is gereserveerd. De M-One ook..

De Solo 610 is er nog.. 600 Anyone?

De MPX-1 is er tóch nog, net als de Solo 610. Echt een moooie buizen preamp. Potverdrie, wie maakt me los?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back