mogelijkheden van intel p82535

Audiomoebe

Zocht u 'Audiomeubel'?
Ik ben op zoek naar mogelijkheden voor het maken van een sequencer en omdat ik niet gehinderd ben door enige kennis van deze materie vraag ik jullie assistentie.

Ik heb deze chip:
http://www.datasheetcatalog.org/datasheets/1150/45347_DS.pdf

en ik zie de zinnen:
-'programmable interval counter'
-'3 independant 16-bit counters'

Nu denk ik dat dit potentie heeft .(Ik denk dan aan een Klee-achtige werking, een serieële pulse train).

Zijn er mensen die verstand hebben van deze chip en kunnen jullie mij op weg helpen met info.

Misschien heb ik het helemaal fout en is het helemaal niet mogelijk wat ik denk, want nogmaals ik ben net ingestapt in de wereld van ic's (laat staan programeerbare intel chips).

Ik hoop dat iemand mij kan helpen

Ik zou denk ik voor een Auduino/Arduino gaan als ik jou was. Meer documentatie, meer code, makkelijker mee te starten gok ik zo.

nope, die gaat je niet lukken met deze chip.
ten eerste, er is bijna niet meer aan te komen,
ten tweede, je hebt een computer nodig om de chip aan te sturen, en als je dan de computer hebt, dan heb je de chip niet meer nodig, een computer kan de meeste klussen
zoals een sequencer , ook zonder een prehistorische timer af.
ik dacht dat ik pasgeleden een geinige stepseq. voorbij zag komen van Paul Maddox, met een AVR van 3 euro.
meer kans van slagen.
:mega:

Ik ben op zoek naar mogelijkheden voor het maken van een sequencer en omdat ik niet gehinderd ben door enige kennis van deze materie vraag ik jullie assistentie.

Ik heb deze chip:
http://www.datasheetcatalog.org/datasheets/1150/45347_DS.pdf

en ik zie de zinnen:
-'programmable interval counter'
-'3 independant 16-bit counters'

Nu denk ik dat dit potentie heeft .(Ik denk dan aan een Klee-achtige werking, een serieële pulse train).

Zijn er mensen die verstand hebben van deze chip en kunnen jullie mij op weg helpen met info.

Misschien heb ik het helemaal fout en is het helemaal niet mogelijk wat ik denk, want nogmaals ik ben net ingestapt in de wereld van ic's (laat staan programeerbare intel chips).

Ik hoop dat iemand mij kan helpen

Jammer, ik dacht iets gevonden te hebben.
De chip heb ik al, want die komt van een spanningscontrole printje en hij zit in een voetje. Hij is best nog lekker vers dus.

In ieder geval bedankt voor jullie reactie. :okdan:

probeer deze eens;

.........

het geen beginners ding, maar in ieder geval niet echt duur.

:koffie:

Laten we er dan maar niet aan beginnen dan. :geslaagd:
Het is wel een mooi compact dingetje.
Bedankt voor de link.

hij ik ook nou weer niet echt heel moeilijk.
als je goed kan solderen en goed schema lezen, dan moet het lukken.
zeker als je eerst de pcbfile download en er een print voor maakt.

:mega:

Het ziet er toch minder doorzichtig uit als een 'normale' (met ttl en cmos bouwstenen) sequencer.

En wat houdt dat MIDI in. Is dat te combineren met een soundlab?

Back