Is Dit Een Goede P.A?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Tyros1990

Gedeactiveerd account

Uploaded with ImageShack.us

Skytronic set van 600 eurotjes.. Heeft 600watt en 1200watt totaal vermogen, ingebouwde mixer, ingebouwde effectjes, wordt geleverd met palen en heeft 2 x xlr.

Heb hem gehoord naast de HK Audio set, de lucas en de Performer, en vond deze een vollere gedetaileerdere(?) klank hebben.

Maar..
IS het wel een hele goede set?

Ik ga hem vrijdag kopen, maar als ik optredens heb(omdat ze me bij mijn werk weleens uitlenen voor openingen van winkels en dergelijke) wil ik natuurlijk wel een prima P.A hebben.

http://www.skytronic.nl/product/product.php?s=178.550

Ik denk dat dit een betere PA is:
secretaresse.gif

Ik denk dat dit een betere PA is:
secretaresse.gif

Altijd Off Topic, Gijs?
Welke is nu beter?

@Tyros:
Je zult het moeten proberen, man. Alleen de praktijk kan je zeggen of het goed is of niet. En dan is € 600 toch wel redelijk, niet?
Kan je later nog wel eentje van € 6.000 kopen :)

Wout

Ik weet niet hoe de skytronic set klinkt, maar ik weet wel dat het niet van dezelfde kwaliteit is als HK audio (die dan ook een pak duurder is voor een vergelijkbare set..)
Ik zou toch nog eens rondkijken vb naar setjes van RCF, JBL, mackie, DB technologies...
Grtzz

I.p.v kopen kan je toch ook huren of degene die jou inhuurt vertellen welk geluid er moet komen te staan?
Lijk mij een beetje raar dat als jij weg gaat de gehele PA mee gaat......

En zoals je al tegen me zei, een PA in je slaapkamer is nou ook niet echt iets wat aan te raden is.. Om over de stroomkosten nog maar te zwijgen.

Maar sowieso, kijk alsjeblieft naar iets beters. Skytec (Kijkshopmerk) is nog erger dan Behringer. Zoek voor ervaringen met dat merk maar eens op DJ forums. Zitten nog Piezo tweeters in ook.. Die zijn alles behalve gedetailleerd.. Daar wordt je echt doof van, herrie die daaruit komt. Die dingen zouden ze moeten verbieden. Ook vind ik het raar dat Skytec amper specificaties geeft over de set, alleen hoeveel vermogen ie heeft (wat dus niks zegt) en hoeveel inch speakers erin zitten. Er staat niks over het type drivers etc. dat is gebruikt.

I.p.v kopen kan je toch ook huren of degene die jou inhuurt vertellen welk geluid er moet komen te staan?
Lijk mij een beetje raar dat als jij weg gaat de gehele PA mee gaat......

+1

En neem deze tip nu eens serieus, voordat je weer van alles gaat kopen....

Als je veel optredens hebt elke keer, kan je altijd nog (op 't gemakje) rondkijken voor een eigen set.
Maar ik zou zelf veel vaker huren/degene die jou 'boekt' laten regelen!!

Begrijp ik trouwens goed dat jij een P.A. gaat kopen voor de optredens die jij voor je werk moet doen? Ik hoop toch wel dat zij hem aan je terugbetalen?

Dus als 500 mannen roepen; doe het niet....

wat doe je dan? :)

Altijd Off Topic, Gijs?
Welke is nu beter?

@Tyros:
Je zult het moeten proberen, man. Alleen de praktijk kan je zeggen of het goed is of niet. En dan is € 600 toch wel redelijk, niet?
Kan je later nog wel eentje van € 6.000 kopen :)

Wout

Ik heb op mijn werk zowel deze set als de HK Lucas en Perfomer staan, En ik vind persoonlijk deze het lekkerst klinken, ze geven het rijkste geluid. en het feit dat ik geen mixer hoef te kopen voor er tussen, en ik mijn oude mixertje er gewoon tussen kan hangen scheelt een hoop...

Ja, Ik gebruik nu Reason..
Heb nog Midi 2 Usb aparaat.. maar dat komt wel zsm..

Ik heb zitten na denken, Ik doe het toch NIET!
Ik pomp het geld liever eerst in de studio, dan kan ik kijken wat ik echt nodig heb.
EN! iedereen hier raad het me af.

topic closed.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back