Powercore Virus

coltivatore

PUNCH
Hoi allen,

Ik heb een vraag over de Powercore Virus plugin. Op dit moment heb ik een Virus TI en zelf soundbanks gemaakt hiervoor (.mid files). Ik vroeg me af of het mogelijk was deze .mid bestanden, gemaakt met de Virus TI, te importeren in de Virus Powercore plugin. Uiteraard zullen niet alle patches hetzelfde klinken omdat de TI meer functies heeft dan een Virus Powercore, maar het gaat me om de vraag of dit importeren (makkelijk) mogelijk is.

Bij voorbaat dank!

Zijn twee verschillende machines. Virus TI slikt overigens wel alles van oudere virus bakken. Als jij bij het maken van je geluiden gebruik hebt gemaakt van de nieuwe snufjes van de TI dan gaat dit natuurlijk niet werken in een bak die die opties niet heeft.

Zijn twee verschillende machines. Virus TI slikt overigens wel alles van oudere virus bakken. Als jij bij het maken van je geluiden gebruik hebt gemaakt van de nieuwe snufjes van de TI dan gaat dit natuurlijk niet werken in een bak die die opties niet heeft.

De nieuwe snufjes van de TI gaan natuurlijk zeker niet werken op de Virus Powercore. Maar mijn Virus B slikte ook soundbanks die ik op de TI gemaakt had, dus de geluiden werden wel afgespeeld, maar dan zonder de snufjes die alleen op de TI zitten. Dus ook al slikt ie de geluiden maar gedeeltelijk, dat is waar het me om te doen is. Dat je gewoon die .mid files van de TI kunt importeren in de Virus Powercore ;)

Back