Korg Polysix eBay

Mocht iemand er naar op zoek zijn, dan is de prijs inderdaad goed. Zelfs met de vervoerskosten meegerekend.

Ik ben overigens ook wel een beetje huiverig voor het vervoer van dergelijke toch best wel kwetsbare instrumenten over dergelijke afstanden door professionele vervoerders. Ben zelf tig keer zo voorzichtig met instrumenten dan welke vervoerder ook vermoed ik, hoezeer diegene ook zijn best doet en hoe goed het betreffende product ook is verpakt.

Tis maar wat jij niet duur noemt :? €678,18 :D

Op het moment van de topicstarter stond hij op net $300.00, en dat was toen inderdaad niet duur. Daaraan refereerde partickpincher.

Uiteindelijk is het met die €678,18 inderdaad wel een beetje erg veel van het goede geworden, helemaal met de transportkosten daar nog weer bovenop.

:dj: :walker: :yamaha: :verkoght:

Tis maar wat jij niet duur noemt :? €678,18 vind ik zelf echt net even €200 teveel ervoor
Ik heb nog een Nordlead2 in de aanbieding voor €800, ook geen geld :D

4a450mx

waarvan dan ook
samo met juno 60 woordt 600+ verkocht/ gevraagd...minder toch

2jaar gelee kochtje nog een juno6 voor 200eu
???
ach
dan maar wan anders he

:D :mega:

Op het moment van de topicstarter stond hij op net $300.00, en dat was toen inderdaad niet duur. Daaraan refereerde partickpincher.

Uiteindelijk is het met die €678,18 inderdaad wel een beetje erg veel van het goede geworden, helemaal met de transportkosten daar nog weer bovenop.

:dj: :walker: :yamaha: :verkoght:

... en tel daar de transportkosten bij ....en je hebt alweer een nieuwe maatstaf/richtprijs voor de polysix-verkopen in de toekomst.

(als ze zo doorgaan heb ik alvast met mijn 2 modellen een goeie investering gedaan ?)

Pff... altijd al een Polysix willen hebben, maar gaat er niet meer komen op deze manier!!

de biedprijs kan je rustig exorbitant noemen.\
ben benieuwd of ie binnenkort weer te koop staat.

heb al meerdere keren meegemaakt dat de verkoper zelf het hoogste bod uitbrengt.
(wel begrijpelijk in sommige gevallen)

450,- a´ 550,- zou normaal zijn voor een goeie polysix.,

Ik snap het ook niet, maar als eigenaar van een Polysix (gaaf ding) en een Juno 60 (sloom on-inspirerend ding) begrijp ik dat het goed zit met mijn pensioenvoorziening:D

Komt mij wel een beetje bekend voor met een Korg Delta op marktplaats met een biedprijs vanaf €300,-...

Laatst gewijzigd:
Vind Polysix toch een risicovolle aankoop. Batterij lekkage is funest ook als ie is gerepareerd..

ik snap niet waarom je er een uit de us zou halen. Terwijl er genoeg aanbod is in nederland

ik snap niet waarom je er een uit de us zou halen. Terwijl er genoeg aanbod is in nederland

Lijkt me ook niet zo slim ivm 110v, import, shipping etc etc. En Amerikanen kunnen niet inpakken.

Back